Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vecka 7 6+0 idag, sakta men säkert går det framåt! ;)
Hej alla,har läst tråden ett tag men inte skrivit än.
Väntar mitt tredje barn med planerat bf 3 Juni.Är i vecka 9 nu,8+4 och har inskrivning på fredag.
Var inte helt självklart att vi skulle behålla detta hoppsanbarn då vi helt nyss börjat uppleva livet lite enklare med våra tvillingpojkar som nyss fyllt två,men efter tidigt vul för två veckor sedan när jag fick se hjärtat picka på så vart allt självklart.En stor stor lättnad med över att det bara är en plutt i magen denna gång.Älskar mina killar över allt men tror inte jag orkat med två i taget en gång till
Ser fram emot denna graviditet och känner mig tacksam som får uppleva detta en gång till.Nu hoppas jag att veckorna fram till kub flyter på och att allt ser bra ut då så man kan chilla lite.
Vecka 7 6+0 idag, sakta men säkert går det framåt! ;)
Hur mår du?
Har du varit hos barnmorskan? :)
I morse var det min tur att bli orolig. Har mindre symptom idag (och ja, jag vet att det varierar) och har även sovit nästan bra i natt utan att behöva gå upp och äta något. Vaknat till och från bara.
Men jag har lugnat mig, och skulle oron komma tillbaka har jag hälsosamtal är inbokat imorgon.med bm.
Tänk om man kunde koppla bort tankarna...
Sara222 jag känner precis likadant. Man går och lägger sig trött men vaknar lika trött. Hoppas verkligen det blir bättre ju längre tiden går. Går in i vecka 9 idag så håller tummarna.
I morse var det min tur att bli orolig. Har mindre symptom idag (och ja, jag vet att det varierar) och har även sovit nästan bra i natt utan att behöva gå upp och äta något. Vaknat till och från bara.
Men jag har lugnat mig, och skulle oron komma tillbaka har jag hälsosamtal är inbokat imorgon.med bm.
Tänk om man kunde koppla bort tankarna...