Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
[quote=75938214][quote-nick]2013januari skrev 2015-10-30 08:15:19 följande:[/quote-nick]
??? Gråter för vad? Hur hanterar du situationer i vardagen om du inte kan diskutera i ett forum?!?
[/
Att förlora ytterligare en graviditet. Jag brukar inte vara på olika forum men kände att jag behövde det nu om inte sambon ska bli helt tokig på mig och jag inte vill outa en graviditet jag känner mig osäker på.
Tråkigt att läsa allt tjafs i tråden. Som jag anande blir det ingen. Juni bebis här. I onsdag såg men ett foster men ingen hjärtaktivitet och vi hoppades att jag hade blivit gravid senare än vad jag trodde men igår försvann alla symtom och idag har jag upptäckt första blödningen när jag gick på toa.
Tyvärr verkar det som det har stannat av ;(
Lycka till alla andra,var snälla mot varandra!
[quote=75938360][quote-nick]Elliott94 skrev 2015-10-30 08:54:14 följande:[/quote-nick]
Jag menade absolut inte de som ett påhopp mot dig utan ett perspektiv ur att om de inte ska bara gälla enstaka personer. Att alla får känna hur dom vill utan att dom ska känna att dom har skrivit något fel som de ansågs om denna studien som lugnade denna tjejen men gjorde andra oroliga precis som att de gjorde tjejen som lämnade för någon dag sen.
Såg du de som ett påhopp så ber jag så hemskt mkt om ursäkt.
[/
Är det inte bättre att vi lägger ner detta då vi ändå missförstår varandra?
2013 Januari nu hänger jag inte med i ditt resonemang och hur du ens kan tro att jag gråter av en studie. Har min historia om mf/ ma och min kamp om ett barn undgått dig och min oro för att åter igen få mf/ ma då jag fortfarande inte känner mig ens ett litet uns av något som helst graviditetssymtom. Tack, men mitt psyke är annars rätt så stabilt tycker det säger mer om personen som uttrycker personliga tankar om någons psykiska status inte kanske själv är så stabil. Detta uttalande var verkligen droppen!
[quote=75938340][quote-nick]princess77 skrev 2015-10-30 08:48:41 följande:[/quote-nick]
Tråkigt att läsa allt tjafs i tråden. Som jag anande blir det ingen. Juni bebis här. I onsdag såg men ett foster men ingen hjärtaktivitet och vi hoppades att jag hade blivit gravid senare än vad jag trodde men igår försvann alla symtom och idag har jag upptäckt första blödningen när jag gick på toa.
Tyvärr verkar det som det har stannat av ;(
Lycka till alla andra,var snälla mot varandra!
[/
Kram och jag beklagar från djupet av mitt hjärta.
Jag är helt och hållet me på att lägga ner alla diskussioner om detta då de inte leder något vart.
Jag tycker vi alla enas om att man får skriva precis vad man vill, är de något i tråden som stör en eller som man inte vill läsa så skrolla bara förbi så slipper folk bli ledsna för dom antar att dom har skrivit något fel. Vi är många kvinnor med mkt hormoner just nu och då kan de blir onödiga diskussioner som dessa.
Kan vi alla vara med på de så de blir en bra tråd av detta?! :)
2013 Januari nu hänger jag inte med i ditt resonemang och hur du ens kan tro att jag gråter av en studie. Har min historia om mf/ ma och min kamp om ett barn undgått dig och min oro för att åter igen få mf/ ma då jag fortfarande inte känner mig ens ett litet uns av något som helst graviditetssymtom. Tack, men mitt psyke är annars rätt så stabilt tycker det säger mer om personen som uttrycker personliga tankar om någons psykiska status inte kanske själv är så stabil. Detta uttalande var verkligen droppen!
Åh vad tråkigt princess77... Beklagar!