Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Kan ni ge er nu!!! Kan nån SVARA om de får ont i magen vid över ansträngning???. Orkar inte skriva inlägget en gång till, de finns någonstans mellen tjafsen...
Kan ni ge er nu!!! Kan nån SVARA om de får ont i magen vid över ansträngning???. Orkar inte skriva inlägget en gång till, de finns någonstans mellen tjafsen...
Jag fann det trösterikt, även om man vet att sånt ska tas med en nypa salt.
På tal om illamående, nån som har tips på hur man borstar tänderna utan att trigga illamåendet? Det känns minst sagt kontraproduktivt att kräkas efter varje gång jag borstat... Kommer ha tusen hål när detta är över känns det som. :(
Jag har känt av det lite smått, men inte så som du beskriver. Antar att det är kroppens sätt att påminna oss att ta det lite lugnt och spara krafter till tillverkningen ;)
Är era bröst likadana hela tiden?? Mina har mjuknat och inte lika ömma idag. Man blir så nojig!!!
Hittade en bra nedräkningssida. Man lägger in sitt bf och sedan ser man en nedräkningskalender för hela graviditeten. Nedräkning och uppräkning kanske jag ska skriva. Man kan till exempel se i vilken vecka man är ett visst datum.
www.pregnology.com/faralong.php&day=05&year=2016
Nu är nog mitt datum inlagt i länken men det är bara att ändra.
Nån annan som tränar (och vill fortsätta träna) mycket? Innan graviditeten sprang jag 30-40 km i veckan, men pga skada ungefär samtidigt som jag blev gravid höll jag upp i ett par veckor. Nu har jag börjat springa igen, men inte de distanserna... Går på spinning (1-2 gånger i veckan), random pass på friskis 1 gång i veckan, styrketräning 1 gång i veckan och så löpning när jag känner för det och innan styrketräning.. Det blir 5-7 km per löptillfälle. Jag springer milen under en timme på lopp.
Detta är min första graviditet, är det någon som varit gravid tidigare och tränat på de här nivåerna? Hur länge kunde ni fortsätta i samma takt?
Är era bröst likadana hela tiden?? Mina har mjuknat och inte lika ömma idag. Man blir så nojig!!!