• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Wielkip

Förstoppning, fler? Har aldrig haft problem under tidigare graviditeter och har nöjt kunnat knapra hög dos järn utan att ens då bli förstoppad, men nu verkar jag inte ha lika mycket tur :(

• Carror

Gravid v.9 BF 4 juni.

23år och väntar tredje barnet :)

• primavolta
    princess77 skrev 2015-10-30 08:48:41 följande:

Tråkigt att läsa allt tjafs i tråden. Som jag anande blir det ingen. Juni bebis här. I onsdag såg men ett foster men ingen hjärtaktivitet och vi hoppades att jag hade blivit gravid senare än vad jag trodde men igår försvann alla symtom och idag har jag upptäckt första blödningen när jag gick på toa.
    Tyvärr verkar det som det har stannat av ;(
    Lycka till alla andra,var snälla mot varandra!

Så tråkigt för er :( men lycka till i fortsättningen!!
  • primavolta
    Ellaria skrev 2015-10-30 12:03:17 följande:

Imorgon ska jag berätta för mina föräldrar, syskon och farmor på 99 år. Tänkte läsa en liten dikt för farmor...

"Du ska få en present av ett annorlunda slag
    tyvärr kan du inte öppna den idag

Just nu syns den faktiskt knappt
    men som tur är växer den väldigt snabbt

För i min mage det en liten bor
    som gärna vill kalla dig gammelfarmor"

Vad tycker ni?

You know nothing, Jon Snow
    Så rart <3
  • primavolta
    Wielkip skrev 2015-10-30 13:59:04 följande:

Förstoppning, fler? Har aldrig haft problem under tidigare graviditeter och har nöjt kunnat knapra hög dos järn utan att ens då bli förstoppad, men nu verkar jag inte ha lika mycket tur :(

Samma problem här.. Och har inte haft vid tidigare graviditeterna, mera gaser också!
  • 78Suss

Hej! Idag så fick jag ett positivt besked när jag testade mig. Enligt uträkning har jag BF den 27/6. Är alltså i vecka 6 eller 5+4

• Zofster

Usch å fy!!! Nu har jag börjat må riktigt ruttet! Trodde jag skulle klara mig ung. lika bra som förra gången då jag visserligen mådde illa men åtminstone aldrig behövde kräkas, men tji fick jag! Dessutom nu i v.9 - trodde det var omkring v.8 som det skulle vara som värst. Eller hur är det nu? Någon som har koll på ung vilken vecka som ska vara "den värsta"? 

• Evigaväntan1

Åkte in akut igår kväll då jag hade riktigt ont i magen. Men efter olika tester fick jag åka hem igen. Men skulle tillbaka idag för mitt första Vul. Tror aldrig jag känt en sådan lättnad av att se att allt var som det skulle. Där tickade hjärtat på och helt plötsligt känns allt mycket mer verkligt ??

• 2013januari
    Zofster skrev 2015-10-30 14:45:29 följande:

Usch å fy!!! Nu har jag börjat må riktigt ruttet! Trodde jag skulle klara mig ung. lika bra som förra gången då jag visserligen mådde illa men åtminstone aldrig behövde kräkas, men tji fick jag! Dessutom nu i v.9 - trodde det var omkring v.8 som det skulle vara som värst. Eller hur är det nu? Någon som har koll på ung vilken vecka som ska vara "den värsta"? 

Jag undrar detsamma. Är nästan under isen idag av illamåendet! Vidrigt! När vänder det liksom?
Svar på tråden Junibebisar 2016