• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Wielkip
    2013januari skrev 2015-10-30 09:13:00 följande:
    Om man skriver att man inte kommer orka dagen pga att någon skrivit om en studie? Nej då tycker jag inte att man verkar speciellt stabil. Är din ton så trevlig mot mig tycker du?
    Det är skillnad på att hoppa på en persons känslor och att säga ifrån när någon beter sig illa, det tror jag att alla över 15 år kan hålla med om.
  • 2013januari
    Wielkip skrev 2015-10-30 10:06:19 följande:
    Det är skillnad på att hoppa på en persons känslor och att säga ifrån när någon beter sig illa, det tror jag att alla över 15 år kan hålla med om.
    Jag ifrågasatte det är fortfarande fritt vad jag känner till!
  • En del av oss

[quote=75938671][quote-nick]2013januari skrev 2015-10-30 10:21:43 följande:[/quote-nick]

[/

Du ifrågasatte inte det inlägget TS kommenterade på utan la fram en åsikt eller snarare ett påhopp på mitt psyke.

• EmManny

Återigen ber jag om ursäkt för att min godtyckliga statistik som jag hittade på nätet upprörde så många.

Det var bara något som jag läste och lade upp som tröst för oss som mår så illa och lider av det.

Som någon kommenterade har det ju att göra med hur man reagerar på hormonerna. Känner som jag också skrev flera som haft turen att slippa jobbiga graviditetsbesvär och kunnat njuta av sina graviditeter redan från början.

Sedan har jag själv tre missfall i bagaget och blev personligen lite tröstad av den statistiken. Men man ska ju ta allt man läser på slumpmässiga sidor på nätet med en nypa salt!

Det var som sagt inte min menig att göra någon ickeillamående person ledsen.

• Dance dance dance
    EmManny skrev 2015-10-30 10:45:14 följande:

Återigen ber jag om ursäkt för att min godtyckliga statistik som jag hittade på nätet upprörde så många.

Det var bara något som jag läste och lade upp som tröst för oss som mår så illa och lider av det.

Som någon kommenterade har det ju att göra med hur man reagerar på hormonerna. Känner som jag också skrev flera som haft turen att slippa jobbiga graviditetsbesvär och kunnat njuta av sina graviditeter redan från början.

Sedan har jag själv tre missfall i bagaget och blev personligen lite tröstad av den statistiken. Men man ska ju ta allt man läser på slumpmässiga sidor på nätet med en nypa salt!

Det var som sagt inte min menig att göra någon ickeillamående person ledsen.

Jag fann det trösterikt, även om man vet att sånt ska tas med en nypa salt.
    På tal om illamående, nån som har tips på hur man borstar tänderna utan att trigga illamåendet? Det känns minst sagt kontraproduktivt att kräkas efter varje gång jag borstat... Kommer ha tusen hål när detta är över känns det som. :(
  • Jennyyyyy

Är era bröst likadana hela tiden?? Mina har mjuknat och inte lika ömma idag. Man blir så nojig!!!

• 2013januari
    Wielkip skrev 2015-10-30 10:06:19 följande:
  • 2013januari
    En del av oss skrev 2015-10-30 10:31:37 följande:

[quote=75938671][quote-nick]2013januari skrev 2015-10-30 10:21:43 följande:[/quote-nick]

[/

Du ifrågasatte inte det inlägget TS kommenterade på utan la fram en åsikt eller snarare ett påhopp på mitt psyke.

Men snälla du. Åsikter är väl också fortfarande fria även här?!

Sagt vad jag ville säga nu tänker jag fokusera på det roliga som tråden faktiskt tillför!
  • Wielkip
    2013januari skrev 2015-10-30 10:59:44 följande:
    Men snälla du. Åsikter är väl också fortfarande fria även här?!

Sagt vad jag ville säga nu tänker jag fokusera på det roliga som tråden faktiskt tillför!
    Visst, åsikter är fria, men man kan och bör, precis som i verkliga livet, tänka innan man talar/skriver och fundera på om ens åsikt tillför något relevant/vänligt/stöttande, om inte är det bäst att hålla tyst. Har du inte de gränserna är det snarare du som är på helt fel forum, för här ska man hjälpa och stötta och tillföra så mycket positivt man bara kan.
Svar på tråden Junibebisar 2016