• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Inheaven
    Wielkip skrev 2015-11-04 21:28:52 följande:

Jag kan inte spå i ordets rätta mening, men jag är otäckt duktig på att "gissa" rätt kön, datum, poäng i sportmatcher etc. Gissade bl.a. rätt kön på båda mina barn och rätt födelsedag för min yngsta, 5 dagar innan bf. Har gissat exakta resultaten på sambons senaste 5 fotbollsmatcher osv osv osv :>

Det är en viss del av medial utveckling. Så du kan nog räkna in dig i den kategorin ;)
  • Inheaven
    Moneal skrev 2015-11-04 21:29:09 följande:

skönt att höra :)

känner mig lugn nu, har det gått så här långt utan problem så borde det gå hela vägen :)

Ja du kan känna dig lugn ;)
  • ntmas
    Trisen skrev 2015-11-04 16:18:56 följande:

Hoppar gärna in här också!

Gick in i vecka 8 (7+0) idag, BF 21 juni :D

Första bebisen, och längtar så jag nästan spricker!

Har mått illa konstant senaste två veckorna, och vaknat flera nätter av magont, men nu börjar allt lugna sig igen.

Är också i vecka 8 (7+0) idag och BF 21 juni! :D
  • Trisen
    ntmas skrev 2015-11-04 21:42:58 följande:

Vad roligt! :)

Hur har du mått hittills då?
  • Kawinna
    SSK13 skrev 2015-11-04 20:42:29 följande:

Då är jag en vecka bakom dig :) 

Om du fick MF förra graviditeten minskar ju risken för denna? :)

Jag fick alltså mf sedan blev jag gravid med min son ;)

Men nu har jag gått längre än vid missfallet men funderar ändå på om jag ska fråga bm om ett tidigt ul. Vet egentligen inte hur långt gången jag är eftersom att jag inte fick tillbaka min mens efter förlossningen innan jag blev gravid igen. Men vet på ett ungefär när jag hade äl :)
  • Kawinna
    ntmas skrev 2015-11-04 21:42:58 följande:

Roligt att vi är några som har samma bf-datum :)
  • Mamma Lotta

Inheaven, jag hoppas på en tjej denna gång, men tror att det är en kille, vad ser du? Om du vill svara förstås!?

Att tala innan man tänker är som att torka sig i arslet innan man skiter.
  • Inheaven
    Mamma Lotta skrev 2015-11-04 22:06:12 följande:

Inheaven, jag hoppas på en tjej denna gång, men tror att det är en kille, vad ser du? Om du vill svara förstås!?

Jag kan se vad pendeln säger imorgon, går det bra?
  • Inheaven
    Mamma Lotta skrev 2015-11-04 22:06:12 följande:

Eftersom jag är så nyfiken av mig så var jag tvungen att testa redan nu.

Jag fick inget super klart svar, men den visade flicka.

Du får gärna höra av dig och meddela om det srämde sen :)
  • En del av oss

Inheaven häftigt, har också en stark inuativ känsla, men det vore spännande om du ville gissa på mig. Om det går bra eller inte? Pojke eller flicka?

Idag var jag hos gyn, ingen BV eller svamp. Fick även en titt, tjock fin slemhinna och en hinsäck med något vitt och början på en gulkropp hitintills ser allt bra ut, hinnsäckdn mätte 6+1 men vet att det inte är möjligt att jag kan vara en vecka längre gången då jag vet senaste mensdag och äl dag.vid nästa vul är den 19 november fast hos min ordnarie gyn och då kommer det synas desto mer och hjärtaktivitet om allt går bra, men hon tyckte allt ser bra ut.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
Svar på tråden Junibebisar 2016