Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jag kan inte spå i ordets rätta mening, men jag är otäckt duktig på att "gissa" rätt kön, datum, poäng i sportmatcher etc. Gissade bl.a. rätt kön på båda mina barn och rätt födelsedag för min yngsta, 5 dagar innan bf. Har gissat exakta resultaten på sambons senaste 5 fotbollsmatcher osv osv osv :>
skönt att höra :)
känner mig lugn nu, har det gått så här långt utan problem så borde det gå hela vägen :)
Hoppar gärna in här också!
Gick in i vecka 8 (7+0) idag, BF 21 juni :D
Första bebisen, och längtar så jag nästan spricker!
Har mått illa konstant senaste två veckorna, och vaknat flera nätter av magont, men nu börjar allt lugna sig igen.
Är också i vecka 8 (7+0) idag och BF 21 juni! :D
Då är jag en vecka bakom dig :)
Om du fick MF förra graviditeten minskar ju risken för denna? :)
Är också i vecka 8 (7+0) idag och BF 21 juni! :D
Inheaven, jag hoppas på en tjej denna gång, men tror att det är en kille, vad ser du? Om du vill svara förstås!?
Inheaven, jag hoppas på en tjej denna gång, men tror att det är en kille, vad ser du? Om du vill svara förstås!?
Inheaven häftigt, har också en stark inuativ känsla, men det vore spännande om du ville gissa på mig. Om det går bra eller inte? Pojke eller flicka?
Idag var jag hos gyn, ingen BV eller svamp. Fick även en titt, tjock fin slemhinna och en hinsäck med något vitt och början på en gulkropp hitintills ser allt bra ut, hinnsäckdn mätte 6+1 men vet att det inte är möjligt att jag kan vara en vecka längre gången då jag vet senaste mensdag och äl dag.vid nästa vul är den 19 november fast hos min ordnarie gyn och då kommer det synas desto mer och hjärtaktivitet om allt går bra, men hon tyckte allt ser bra ut.