Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hur tänker ni andra kring att berätta för kollegor? Jag är rätt privat av mig på jobbet, samt har gått igenom missfall förr, så jag skulle egentligen helst vänta till efter RUL men så länge kommer jag aldrig kunna dölja magen ändå..
Hur tänker ni andra kring att berätta för kollegor? Jag är rätt privat av mig på jobbet, samt har gått igenom missfall förr, så jag skulle egentligen helst vänta till efter RUL men så länge kommer jag aldrig kunna dölja magen ändå..
Inheaven häftigt, har också en stark inuativ känsla, men det vore spännande om du ville gissa på mig. Om det går bra eller inte? Pojke eller flicka?
Idag var jag hos gyn, ingen BV eller svamp. Fick även en titt, tjock fin slemhinna och en hinsäck med något vitt och början på en gulkropp hitintills ser allt bra ut, hinnsäckdn mätte 6+1 men vet att det inte är möjligt att jag kan vara en vecka längre gången då jag vet senaste mensdag och äl dag.vid nästa vul är den 19 november fast hos min ordnarie gyn och då kommer det synas desto mer och hjärtaktivitet om allt går bra, men hon tyckte allt ser bra ut.
Vad roligt att vi är några st som har BF den 21 juni :) Idag har jag beställt hem sea-band, hoppas det hjälper något mot illamåendet. Jag kan bara jobba mellan kl 11-14 om dagarna, resten av dygnet ligger jag i soffan eller sängen och mår illa.
Jag har berättat för min chef och en vän på jobbet eftersom han var så himla nyfiken på varför jag inte ville hänga med på crazy träningspass (bangar aldrig annars) eller varför jag inte drack öl (jag älskar öl..).
Rätt så bra faktiskt, blir lite orolig.
Men trött! Jätte spända bröst och svullen mage.
Hur mår du? :)
Men hej på er!
Har läst tråden ett tag, men har inte vela skriva. fick et MF i sep och är nu gravid igen 6+4 V7
Inheaven skulle vara intressant om du ville göra pendeln på mig ? :)
Kram
Går runt och känner mig jätteobekväm på jobbet. Är personlig assistent så jobbat ju väldigt nära min brukare. Är redan nu i v9 ganska stor om magen och jättesvårt att dölja. Samtidigt känner jag mig inte alls bekväm med att min brukare skulle få reda på ev missfall så vill hålla det hemligt så länge det går. Hen är lite dålig med gränsdragning och jag vill inte ha för mycket privata frågor heller.