Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hej igen, kikar in här lite då och då och såg att ni skrev om bakåtlutad livmoder. Det har jag också fick jag veta på vul förra veckan. Jag frågade om det hade någon betydelse på något sätt men bm sa att det inte spelar någon roll och att den ju "åker fram" i takt med att barnet växer :) Så det är nog ingen fara!
Hej hej! Är gravid med första barnet och är i v.7(6+5)
Beräknas i slutet av juni!
När är det man skall höra av sig till barnmorska?
Kram! ;)
Hur mår ni allihopa? :)
Det kan du göra så fort du har plussat om du vill. Jag fick komma på hälsosamtal i vecka 7 och ska på inskrivning idag i vecka 10.
Hej alla gravida!
Hoppas ni mår bra. Jag har just satt på mej första mammabyxorna för denna graviditet, sååå skönt! (Jag är i vecka 10 och rejält svullen framför allt framåt eftermiddag/kväll.) kan tipsa om mammabyxorna från Lindex mom! De jag köpte var super, snygga och jättesköna plus att det är resår och knapp på insidan så man kan justera storleken när magen växer.
Mår bra. Inget illamående hittills så hoppas jag klarat mig:). Trött mest men ska masa mig till gymmet. Annars molvärk, ömma bröst, fryser, äcklad av mkt mat och sugen på mkt vita kolhydrater:p
Men vi är ju sjukt lika i graviditeter :p har heller inte hunnit få tillbaka mensen efter förlossningen men tror jag hade äl runt 25:e september. Hoppas dock på tidigt ul för att få det daterat, tycker att jag har känt rörelser. Alldeles för tidigt för v. 8, så antingen är det tarmarna eller så är jag längre gången :)
Min son är åtta månader och bf (om det stämmer ) är 21/6