Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Mår bra. Inget illamående hittills så hoppas jag klarat mig:). Trött mest men ska masa mig till gymmet. Annars molvärk, ömma bröst, fryser, äcklad av mkt mat och sugen på mkt vita kolhydrater:p
Jag mår pest. Med de andra två hade jag illamående som bara va på morgonen. Nu mår jag illa konstant.
Är galet trött och kan sova i princip när som helst.
Kram ????
Blä, idag kom illamåendet på riktigt! Hade hoppats slippa det denna graviditeten.
Min första graviditet mådde jag toppen, andra graviditeten mådde jag illa i flera månader :(
Tur att sambon inte är så lättäcklad. Var tvungen att spy när vi åt kvällsmat. Han fortsatte glatt att äta efter att ha kollat till mig på toan.
Så fruktansvärt trött på det här illamåendet!
När vi ändå är inne på illamående; jag själv har inte blivit så dålig att jag kräkts (än) men har rediga illamåendevågor som kommer även om jag ätit mm. Stod nyss och skötte disken när jag blev så illamående att jag började GRÅTA!! Det är helt enkelt en jobbig dag idag. Lugnar sig inte illamåendet snart ska jag testa på såna åksjukearmband.
Ja jag ska också försöka få ett tidigt ul, jag har inte ens ringt MVC då vi håller på renoverar och bor hos svärföräldrarna ute i skogen (och jag har inget körkort) men måste väl försöka ta tag i det snart! Tiden bara flyger iväg den här gången, v 10 redan..
Får jag fråga om det var planerat för er del? Vi körde oskyddat men trodde aldrig vi skulle lyckas dom få gånger man hinner få till det haha.. Så lite snopet var det! :)
Hej!
Jag har kikat här en del när jag har undrat över något. Är i v 10+2 nu och har bf tidigt i juni. Jag fick ett MA i somras och har därför varit ganska orolig denna gången så fick ett vul i v 8 och allt såg bra ut med tydliga hjärtslag. Nu har jag skaffat clearblue ultraljudsmonitor och provade den idag vilket jag starkt ångrar nu för vi hörde inget alls. Jo bara min egna snabba puls. Den rek användas från v 16 men har läst att andra lyckats höra hjärtljud. Någon av er som har erfarenhet av en sådan i tidig graviditet? (Det är vårt första barn)
Glass till kvällsmat, det enda som går ner idag tydligen...
Hej!
Jag har kikat här en del när jag har undrat över något. Är i v 10+2 nu och har bf tidigt i juni. Jag fick ett MA i somras och har därför varit ganska orolig denna gången så fick ett vul i v 8 och allt såg bra ut med tydliga hjärtslag. Nu har jag skaffat clearblue ultraljudsmonitor och provade den idag vilket jag starkt ångrar nu för vi hörde inget alls. Jo bara min egna snabba puls. Den rek användas från v 16 men har läst att andra lyckats höra hjärtljud. Någon av er som har erfarenhet av en sådan i tidig graviditet? (Det är vårt första barn)