Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Kul med twins. Håller tummarna för din kub! Ja jag har en treåring hemma, som hinner fylla fyra innan småsyskonen kommer. Vi har inte berättat för honom än men ska göra det snart. :)
Har du barn sen innan?
[quote=76052892][quote-nick]tofslan skrev 2015-11-27 17:27:53 följande:[/quote-nick]
Jag är förresten också såååå trött! Minns inte att det var såhär förra gången, kanske blir det mer med två. Eller så har jag bara förträngt hur min första graviditet var, så kan det också vara :)
[/
Jag väntar mitt första barn och är sjukt galet trött. Sedan kanske mörkret påverkar också iofs.
Ja jag gillar Lindex mammabyxor! De finns inte i så många butiker men man kan köpa online. Ganska stora i storlekar var dom tycker jag, Lindex brukar vara stora i storlek sådär allmänt tycker jag och det är samma med mammabyxorna.
Jag tycker det blir varmt och jobbigt med de där stora mag-muddarna som de flesta gravidbyxorna från hm har, men det är ju verkligen en smaksak.
[quote=76052892][quote-nick]tofslan skrev 2015-11-27 17:27:53 följande:[/quote-nick]
Jag är förresten också såååå trött! Minns inte att det var såhär förra gången, kanske blir det mer med två. Eller så har jag bara förträngt hur min första graviditet var, så kan det också vara :)
[/
Jag väntar mitt första barn och är sjukt galet trött. Sedan kanske mörkret påverkar också iofs.
Är det någon mer än jag som tror sig känna att bebisen rör sig därinne? Jag är i v 12+1 och tycker det är lite väl tidigt än?!? Med mitt andra barn ( det här är tredje ) började jag känna i v14 men blev sen tillbaka flyttad 6 dagar, så då kände jag ju oxo isf från v13!
Är det någon mer än jag som tror sig känna att bebisen rör sig därinne? Jag är i v 12+1 och tycker det är lite väl tidigt än?!? Med mitt andra barn ( det här är tredje ) började jag känna i v14 men blev sen tillbaka flyttad 6 dagar, så då kände jag ju oxo isf från v13!
Jag vet inte riktigt annars vad det skulle kunna vara! Har bara kännt de här när jag varit gravid :) de känns som en liten fluga som flaxar till en bit neranför naveln, har kännt det mellan 5-10 gånger idag