Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hur länge tänker ni fortsätta med folsyra? Har läst att det inte har nån effekt efter v 12, men har inte "vågat" sluta. Är i v 13 nu.
Gällande babybjörnen vill jag faktiskt bara inflika att barnet visst sitter i grodposition i den (åtminstone i bärsele One) under de första månaderna.
Hur länge tänker ni fortsätta med folsyra? Har läst att det inte har nån effekt efter v 12, men har inte "vågat" sluta. Är i v 13 nu.
Mina gravidvitaminer jag åter innehåller folsyra och tabletterna kommer jag ju äta under hela graviditeten och amningsperioden. Jag lägger även till Omega 3.
Inga typiska tecken på pojke eller flicka, förutom att jag drömt flera gånger att jag har en liten dotter. Både jag å sambon känner på oss att det är en flicka men dom senaste dagarna hag börjat tveka lite.
Idag går jag in i v.10 (9+0) och kunde inte motstå att beställa en mosekorg med gungstativ till bebisen inkl klädsel till korgen och täcke ( kommer dock inte använda täcke den första tiden). Det var Black friday pris fortfarande så jag slog till.
Förresten någon som ECat från nyfödd här inne?
Dags att inse att man har gått upp lite i vikt redan efter 11 veckor? ???? 
Så nyfiken på vad det är för krabat där inne:). Har ni några typiska tjej eller killsymptom? Det där är nog mer hormonerna som styr än könet. Men ändå lite kul att gissa:).