Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jag har länge längtat efter barn, men kaggar inte funderat och tänkt ett dugg på barnvagnar och diverse barngrejer så jag har NOLL KOLL! Det enda jag vet är att vi vill ha en barnvagn som man kan koppla bilstolen till och från i början. Vore bra om det fanns så man kan byta till liggdel också och variera, någon som vet någon sån vagn?
Vi har haft Brio Smile till dottern och kommer ha samma vagn till denna lilla. Den har de funktioner du nämner och vi är supernöjda med denna vagn!
Vi tänkte nog också köpa en Smile. Hade en till dottern och tycker mycket om den, hade den dock från 1:års åldern så ska bli kul att prova den till en bebis :)
Jag har länge längtat efter barn, men kaggar inte funderat och tänkt ett dugg på barnvagnar och diverse barngrejer så jag har NOLL KOLL! Det enda jag vet är att vi vill ha en barnvagn som man kan koppla bilstolen till och från i början. Vore bra om det fanns så man kan byta till liggdel också och variera, någon som vet någon sån vagn?
Hejsan tjejer!!
Har BF 27:e Maj än så länge, Rul den 29/12.
Får jag vara med här ändå? Andra barnet.. (Augusti 2013)
//Lisa
Vet att det är lite tidigt (v15 i morgon) men har ändå börjat fundera mycket barnvagn! Är en liten barnvagnsnörd sen förra barnet men känner att jag inte vet vem jag vill ha :)
Har ni börjat fundera barnvagn? :)
Vi har redan bugaboo donkey och bee, så vi kommer köpa till syskondel till donkeyn och liggdel till bee't så är vi redo på vagnfronten :)
Någon som börjat handla något till bebisarna?
Är i vecka 13, men min mage är fortfarande bara fettig och fladdrig, har även försökt känna något som kan vara livmodern, är det något fel om jag inte känner det? :(
Någon som börjat handla något till bebisarna?