Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Det ska jag nog också. Bor bara 5mil ifrån ljungby.
Nu har även Ljungby slutat med det för de som inte är skrivna där:/. Malmö el Göteborg och kostar 1800 typ:/. Så dåligt av Halland!!
Jag är i vecka 14, mår inte alls lika illa på morgnarna (så skönt att slippa det!) men fortfarande ohyggligt trött. Förra graviditeten hade tröttheten lagt sej vid detta laget, hoppas jag snart blir piggare för det är så segt att vara trött trött trött.
Tror jag börjar känna bebbarna! Tidigt men har ju barn sen tidigare, plus att det är två bebisar. Tänker att det därför kanske kan vara dom jag känner fast det är tidigt. Alternativt är det bara tarmrörelser men det känns annorlunda. Inte säker än på om det är bebisarna men det är mysigt bara att börja misstänka att det kanske är dom jag känner! I förra graviditeten kände jag inget förrän typ vecka 19.
Nu har även Ljungby slutat med det för de som inte är skrivna där:/. Malmö el Göteborg och kostar 1800 typ:/. Så dåligt av Halland!!
Spännande att känna rörelser!
Jag är i v 15 med första barnet så jag gissar att det dröjer innan jag känner nånting. Så spännande att känna att det faktiskt finns nåt där inne!
Någon fler som inte haft något ultraljud eller så sedan tidig vecka? Är i vecka 15 nu och hade VUL i vecka 9. Känner mig nojig och orolig att det inte finns något i magen trots symptom. TROR att jag hört hjärtat med en doppler här hemma, men är inte helt säker.. Har inte RUL förrän 14 januari!
Någon fler som inte haft något ultraljud eller så sedan tidig vecka? Är i vecka 15 nu och hade VUL i vecka 9. Känner mig nojig och orolig att det inte finns något i magen trots symptom. TROR att jag hört hjärtat med en doppler här hemma, men är inte helt säker.. Har inte RUL förrän 14 januari!
Idag hörde jag bebisens hjärta med doppler här hemma. Galet coolt.
Hej!
Jag hoppar gärna in i den här tråden, om det går bra!
Har BF satt till 1/6 och vi gjorde IVF så då ändrar man inte datumet under resans gång. Barnet kan ju komma redan i maj men jag hoppas på 1 juni! Är vårt andra barn. Gjorde inte KUB/NUPP eftersom vi bor i Halland och vi inte orkade/hann åka till två olika orter i Skåne för att göra det landstingsfinansierat och vi inte heller ville göra det på privat klinik. Är i v 15+0 i morgon. Har varit svullen om magen i princip sedan start men jag är lite mullig redan i vanliga fall så brukar ha rymliga kläder
Idag hörde jag bebisens hjärta med doppler här hemma. Galet coolt.