Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Har bara köpt några kläder hittills... Och en bärsjal :) Tveksamt om vi ens köper vagn faktiskt.
Tror ni man kan se på "könsnubben" på UL vad könet är? Samt hjärtslagen?
Tror ni man kan se på "könsnubben" på UL vad könet är? Samt hjärtslagen?
Är i vecka 13, men min mage är fortfarande bara fettig och fladdrig, har även försökt känna något som kan vara livmodern, är det något fel om jag inte känner det? :(
Ingen bra vagn!! Läkare samt sköterskorna på BVC säger att barn inte ska sitta i bilbarnstolen mer än 45 minuter utan paus för kroppsbyggnadens utveckling. Tänk då om man åker någonstans med bil sen klickar över solen till vagnen och går runt... visst sover barnet längre men ej bra för barnets kropp.
Någon som börjat handla något till bebisarna?
Någon som känner igen sig i detta? Jag har varit förkyld i säkert tre-fyra veckor snart och hela tiden har jag haft lite feber. Inte mycket, aldrig över 37,7 men tillräckligt för att man ska känna av det. Nu har jag varken ont i hals eller öron längre, bara lite snuva kvar men den där lilla febern ger sig inte och det är så irriterande. Har inte oroat mig innan, men nu känns det som om det suttit i väldigt länge ändå.
Vagnen är toppen bra. Stämmer dock att barn inte ska sitta länge i bilbarnstol, men att den har den extra funktionen gör ju inte vagnen till en dålig vagn.
Det är ju en funktion till vagnen inte en permanent lösning istället för liggdel/lift.