• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • gr0

Nu har jag också fått se en sprattlande bebis! Tidigare har den nog legat och sovit. Fick träffa en läkare som gjorde en grundlig undersökning av allt för att hitta orsak till mina blödningar dessutom förklarade han jättebra. Nu måste jag försöka börja tänka framåt och kanske till och med våga köpa något bebisrelaterat. Är i v 15+5 (16+1 enligt ul).

• Velveteen
    bryrmiginte skrev 2015-12-15 17:01:24 följande:

Jag är nu i v 15 (14+4) och tycker jag känner rörelser i magen :o är de ens möjligt att de är fostret såhär tidigt? Inte kännt denna käsla förrut. (Första barnet )

Samma sak här, är snart i 16+0 och har känt det i ett par dagar, fast är andra barnet. Så det är väldigt tidigt för dig i så fall, de brukar väl säga runt v 20. Men när du känner det tror jag inte du kan misstolka det. Om du är stilla brukar det kännas mest sägs det, fast det stämmer inte på mig
  • Grus grus

Vad hände med "En del av oss"?

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • 2013januari
    Grus grus skrev 2015-12-15 22:34:13 följande:

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
    Försvann från fl...
  • Mamma Lotta
    Grus grus skrev 2015-12-15 22:34:13 följande:

Undrar detsamma... Hade det varit något tjafs i tråden igen eftersom moderatorn hade varit inne och raderat? Kan man bli avstängd från fl?
    Att tala innan man tänker är som att torka sig i arslet innan man skiter.
  • Tiana

Tror att att man att man inte får skriva i en tråd om man fått flera inlägg raderade så vi har nog tappat några st.

I natt har mina brösten ömma igen efter en bra paus, eller så har jag bara vant mig. Går det så här i vågor hela graviditeten igenom?

• 2013januari

Nejdå inget sånt. Eller så kan det bli men då kan man skriva igen efter någon dag men hela hennes profil verkar borta från fl... Kanske lika bra det hon spred enbart tråkigheter och fick samma bemötande i 2-3 trådar...

• Kristalii
    Mamma Lotta skrev 2015-12-16 00:25:42 följande:

Undrar detsamma... Hade det varit något tjafs i tråden igen eftersom moderatorn hade varit inne och raderat? Kan man bli avstängd från fl?

Det var ett inlägg tydligt citerat vem någon hade svarat till vem, men en del av oss tolkade som att svaret var till henne. Så brakade det loss...

Tror en kan bli avstängd från FL, men jag hoppas att en inte kan bli det av det. Så farligt var det inte. Men jag vet bara om det sista som hände i denna tråd.
  • Ellaria

Jag hoppas iallafall att hon mår bättre nu än vad hon gjorde vissa dagar när hon skrev här. Det kanske är bra för henne att ta en paus från familjeliv.

Detta var ju inte den enda tråden hon hamnade i bråk i, tyvärr.

You know nothing, Jon Snow
Svar på tråden Junibebisar 2016