Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Fast tanken är väl ändå att man ska kunna använda den när man bara ska i väg kortare stunder så att man inte behöver packa med sig hela vagnen. Ex om man ska åka och handla/till BVC/hämta på förskolan osv och det är tungt att bära babyskyddet. Dessutom är det ingen fara om bebis sitter något längre vid enstaka tillfällen. Sunt förnuft är väl tumregeln för det mesta gällande barn :)
Tänkte vänta till efter rul innan shoppingen börjar :) dels för att se att allt verkar ok och dels för att vi tänkte ta reda på kön denna gång ( om det går ) med dom första två barnen har vi inte tagit reda på de!
Men jag måste erkänna att det börjar klia ordentligt i shopping fingrarna ;)
Hejsan tjejer!!
Har BF 27:e Maj än så länge, Rul den 29/12.
Får jag vara med här ändå? Andra barnet.. (Augusti 2013)
//Lisa
Det gick fortare och lättare än jag trodde att hitta info om tid i babyskydd! Jag har inte läst hela rapporten (än).
Jag har köpt lite grejer, enklare bodys och kit. Är i vecka 12.
Vi ska vänta med de större grejerna tills efter ultraljud ifall det skulle vara två eller så. Dessutom vill vi veta könet!
Jag ska på ultraljud imorgon, tänkte börja handla lite efter det :)
Jag ska på ultraljud imorgon, tänkte börja handla lite efter det :)
Någon som känner igen sig i detta? Jag har varit förkyld i säkert tre-fyra veckor snart och hela tiden har jag haft lite feber. Inte mycket, aldrig över 37,7 men tillräckligt för att man ska känna av det. Nu har jag varken ont i hals eller öron längre, bara lite snuva kvar men den där lilla febern ger sig inte och det är så irriterande. Har inte oroat mig innan, men nu känns det som om det suttit i väldigt länge ändå.