• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Lisa88
    Wielkip skrev 2015-12-16 18:32:39 följande:

Det finns en grupp, dock debatteras det om ifall fler ska få vara med. Skriv pm till en i tråden här som heter knappeen eller liknande så bör du släppas in hoppas jag :)

Tack, ska göra de..
    Hoppet är de sista som överger en..
  • Kristalii

Premiär för gravidbyxor idag! Ska ut i rusket och ville ha långbrallor och alla låg i tvätten. Ska bli spännande att se om de vanliga jeansen passar när de är tvättade.

Idag känna inte magen så stor, men den är lixom fast och inte så degig. :-/

• Divander
    frucgsvensson skrev 2015-12-19 14:23:41 följande:

Nu har jsg börjat läcka råmjölk. Redan i vecka 16 (snart 17). Någon annan som också börjat gjort det?

Jag läcker med.. Gjort det sen vecka 12
  • frucgsvensson
    Divander skrev 2015-12-19 20:49:53 följande:

Jag läcker med.. Gjort det sen vecka 12

Oj, så tidigt! Vad ör det för mängd för dig?
  • Divander
    frucgsvensson skrev 2015-12-19 23:36:06 följande:

Oj, så tidigt! Vad ör det för mängd för dig?

I början var det mest om jag va där och pillade. Nu läcker jag igenom på nätterna och på dagarna.

Fick väldigt mycket mjölk minns jag vid förra graviditeten så dom skojade lite på BB att jag kunde amma allas barn där om jag så ville..
  • Lutetzia
    Jennyyyyy skrev 2015-12-18 16:21:39 följande:

Undrar så om det är en pojk eller flicka:). Skallform och könsnubbar, tror det är svårt att se. Nån som har en gissning?:)
    Vilken fin bild! Jag kan tyvärr inte alls gissa. :)

Fick tyvärr inte alls någon bra bild från vårt UL. Vi såg lilla bebisen väldigt bra på skärmen, men sen avslutade läkaren undersökningen innan vi fått en fin bild. Så när jag bad om en bild fick vi den suddiga som syntes på skärmen.
  • Jennyyyyy
    Lutetzia skrev 2015-12-20 19:31:42 följande:

Vilken fin bild! Jag kan tyvärr inte alls gissa. :)

Fick tyvärr inte alls någon bra bild från vårt UL. Vi såg lilla bebisen väldigt bra på skärmen, men sen avslutade läkaren undersökningen innan vi fått en fin bild. Så när jag bad om en bild fick vi den suddiga som syntes på skärmen.

Ja den ultraljudsapparaten var mkt bättre än på förlossningen:). Får stå ut och vänta till januari:).
Svar på tråden Junibebisar 2016