• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Frankie Bean

Hej!

Är det ok att gå med i den här gruppen fast det gått ett tag? :)

Väntar vårt första barn och beräknad till den 24:e juni i år. Spännande!

• ottosson90

Hoppar in här jag med ???? finns det en facebooksida också?

Jag har BF 17 juni.

Ska på ultraljud den 25/1, känns sååå långt borta! Längtar ????

• Amanda811

Vi gick in i v. 17 igår och har RUL den 25:e januari. Känns som en hel evighet tills dess :O men oj, vad spännande det ska bli att få se lilla kotten! Jag har inte känt några rörelser än och mår rätt okej. Har bara lite ont i höfterna när jag gått eller stått mkt... Nån annan som känt nåt liknande?

• tofslan
    Jennyyyyy skrev 2016-01-02 11:37:10 följande:
    Jag har kunnat dricka kaffe i flera veckor och är inne i spökveckorna nu. Känner bara lite molvärk. Oroa dig inte så länge du inte blöder och mår bra-njut!:)
    Ja du har rätt såklart, tack :)
  • Lutetzia

Hej alla nya! :)

Vi har RUL i slutet av januari och längtar dit, även om det känns lite läskigt. 

Amanda811: Jag har känt av lätt smärta i höfter och på olika ställen i bäckenet. Började för ca 2 veckor sedan. Kanske foglossning?

• tofslan

Jag är i vecka 18. RUL om en vecka. Jag mår väldigt bra nu så det är skönt. Känt buffar igen tydligt nu ikväll så det var också skönt, efter min oro av att först ha känt rörelser och sen inte känna. Men har ju förstått att det är normalt när det är såhär tidigt. Ändå väldigt skönt att känna igen.

Längtar nåt enormt till RULet! Kommer be om att få veta kön om de ser det! Spännande.

• annieh897

Trött när jag går och lägger mig, men somnar inte ändå. Bara ligger och snurrar. Har varit så i flera veckor. Sen så vaknar jag varje natt vid femtiden och har jättesvårt att somna om. Tröttsamt!

Svar på tråden Junibebisar 2016