• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • HeIena

Finns det fler än jag som varit sjuk nästan hela graviditeten? 

Mitt immunförsvar har verkligen störtdykt.

Är i v18 nu och innan v14 så var jag illamående och dålig och de senaste 4 veckorna så har jag varit rejält sjuk med feber och hosta. Har just nu bronkit. :( Ska till läkaren strax så ska dom försöka hjälpa mig, men antibiotika ger dom helst inte till gravida så vi får väl se hur det blir. 

Grattis till er som är pigga och krya =) 

• annieh897
    HeIena skrev 2015-12-31 08:36:32 följande:

Är i v18 nu och innan v14 så var jag illamående och dålig och de senaste 4 veckorna så har jag varit rejält sjuk med feber och hosta. Har just nu bronkit. :( Ska till läkaren strax så ska dom försöka hjälpa mig, men antibiotika ger dom helst inte till gravida så vi får väl se hur det blir. 

Jag mår inte heller bra. Har haft huvudvärk pga jobbiga bihålor nästan varje dag i två månader. Alvedon hjälper ingenting. Illamåendet har inte gått över heller. Är i v 18.
  • Liidich

Jag har också huvudvärk och lever på nässpray pga att jag är täppt hela tiden. Näsblod varje morgon eller på natten:(

gott nytt år på er alla där ute:)

• annieh897

Vi är bjudna på fest ikväll. Skulle vilja gå en stund (åtminstone innan alla hinner bli tvärfulla) men vet inte om jag orkar. Känns som att det här kan bli första året jag missar tolvslaget på sisådär tjugo år! Ska ni andra fira nåt ikväll eller blir det lugnt för er?

• Liidich
    annieh897 skrev 2015-12-31 11:51:16 följande:

Vi är bjudna på fest ikväll. Skulle vilja gå en stund (åtminstone innan alla hinner bli tvärfulla) men vet inte om jag orkar. Känns som att det här kan bli första året jag missar tolvslaget på sisådär tjugo år! Ska ni andra fira nåt ikväll eller blir det lugnt för er?

Faktiskt första året vi blir hemma och spela Bingolotto och äta gott. Mest för vi har precis kommit hem från utlandet och jag är så trött så jag somnar så tidigt på kvällarna så mannen min skulle väcka mig om jag inte höll mig vaken till 12 slaget.
    Kan vara skönt och vara hemma en nyår också!
  • tessan120

Vi har bjudit hem alla till oss, vi blir 6 vuxna och en tvååring så det kommer bli väldigt lugnt. God mat och trevligt sällskap!

God nytt år!
  • UK Jennie

Vi ska aka ut pa landsbygden och bo pa vandrarhem med 50 kompisar, sa lugnt blir det inte! God mat, vandring i natur och maskerad. Men jag lagger mig nog ratt snart efter 12-slaget
  • UK Jennie
    HeIena skrev 2015-12-31 08:36:32 följande:

Jag kanner mig frisk och stark, men har tampats med en svampinfektion i en vecka, sa immunforsvaret ar visst nedsatt iallafall  
  • Tiana

Förkyld för tredje gången sedan plusset så det blir en lugn kväll hemma för oss och djuren. Gott nytt till er alla!

• tofslan

Gott nytt år alla!

Jag hade en fin nyårskväll igår men är så himla orolig nu. Gravid i vecka 17 och känner VÄLDIGT lite av graviditeten nu, jag dricker tom kaffe igen... Oron är så jobbig. Nästa vecka ska jag till BM, hoppas vi kan lyssna efter hjärtljud då så att jag kan slappna av igen. Förstår inte varför jag behövde bli så orolig igen.

Svar på tråden Junibebisar 2016