• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • corona

Tänkte bara meddela att jag tyvärr fick missfall i vecka 12 (11+5),  men önskar er all lycka till!  

• Dance dance dance
    corona skrev 2015-12-22 13:51:35 följande:

Tänkte bara meddela att jag tyvärr fick missfall i vecka 12 (11+5),  men önskar er all lycka till!  

Åh, så tråkigt. Jag beklagar!
  • Lutetzia

Beklagar verkligen! Vilken mardröm. Tänker på er!
  • Jennyyyyy

Känner ni er gravida, ni som är v13+ ca? Är det nu spökveckorna kommer? Fortf trött och ibland molvärk annars mår jag bra.

Hur mår ni?:)

• tofslan

Usch så tråkigt. Beklagar! Lycka till framöver
  • Linda_

Beklagar <3
  • Linda_
    Jennyyyyy skrev 2015-12-23 17:06:47 följande:

Känner ni er gravida, ni som är v13+ ca? Är det nu spökveckorna kommer? Fortf trött och ibland molvärk annars mår jag bra.

Jag önskar att jag fick känna av "spökveckorna". Vecka 15 idag och jag mår fortfarande illa morgon och eftermiddag/kväll Var på UL härom dagen och fick se en bebis som rörde sig för fullt där inne. God jul till er alla!
  • tofslan
    Jennyyyyy skrev 2015-12-23 17:06:47 följande:

Jag känner ganska lite nu. Är i vecka 16 nu och symptomen avtog kraftigt runt vecka 13. Magen fortsätter dock att växa! Men tröttheten har lättat ordentligt och illamåendet är borta (det tackar man för!). Jag känner bebisarnas små kickar nästan varje dag, det känns fint. (Så att ingen blir orolig bara. Första graviditeten kände jag inget förrän typ vecka 21 och det blev en frisk fin liten en av det med! Hur tidigt man känner beror nog mkt på hur bebisen/bebisarna och moderkakan ligger och om man har fått barn förut.)

Nu passar jag på att njuta av att må bra, och peppar mej själv mentalt för det tunga som ska komma. Det känns fint att vara julledig nu med gott om tid att vila upp sig! God jul på er alla mammor!
  • Jennyyyyy

Min moderkaka ligger i framvägg, men kan man känna sparkar tidigt ändå? Häftigt att känna de redan:)

• Lutetzia

Jag mår rätt bra, förutom envis förkylning. Illamåendet har blivit mycket bättre denna vecka. Tror att jag känner av bäckensmärta dock. Har ont i höfterna och idag hade jag så ont vid svanskotan att jag knappt kunde böja mig framåt. 

Svar på tråden Junibebisar 2016