Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Tänkte bara meddela att jag tyvärr fick missfall i vecka 12 (11+5), men önskar er all lycka till!
Tänkte bara meddela att jag tyvärr fick missfall i vecka 12 (11+5), men önskar er all lycka till!
Känner ni er gravida, ni som är v13+ ca? Är det nu spökveckorna kommer? Fortf trött och ibland molvärk annars mår jag bra.
Hur mår ni?:)
Känner ni er gravida, ni som är v13+ ca? Är det nu spökveckorna kommer? Fortf trött och ibland molvärk annars mår jag bra.
Min moderkaka ligger i framvägg, men kan man känna sparkar tidigt ändå? Häftigt att känna de redan:)
Jag mår rätt bra, förutom envis förkylning. Illamåendet har blivit mycket bättre denna vecka. Tror att jag känner av bäckensmärta dock. Har ont i höfterna och idag hade jag så ont vid svanskotan att jag knappt kunde böja mig framåt.