• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Jennyyyyy
    frucgsvensson skrev 2015-12-16 21:35:21 följande:

Oj vilken magknip jag har haft ikväll i omgångar! Någon som känner igen sig på det? Jag tänkte direkt på förstoppningen, men det var inte så länge sedan jag fick göra nr 2. Magen är helt uppsvälld och öm nu, t.om bak i mitten på ryggen är öm.

Magknip deluxe pga alla gaser!!
  • Lutetzia

Var på ultraljud igår och fick se lilla pyret sprattla runt igen. Det är en av de allra häftigaste känslorna jag varit med om. Det är på något sätt så ofattbart att en sån liten bor där inne och lever loppan haha.. Det såg verkligen ut som att hen vinkade också. Nu längtar jag tills jul när vi ska berätta för alla! Är i vecka 12+2.

• frucgsvensson
    Jennyyyyy skrev 2015-12-17 20:18:24 följande:

Magknip deluxe pga alla gaser!!

Verkligen! Har inte haft det riktigt såhär innan, men nu de senaste dagarna är jag sååå svullen och gasig.
  • SabaGbg
    Elenius skrev 2015-12-18 07:15:10 följande:

Nu hade jag bruna flytningar och en liten blodklump när jag torkade mig :( fan!

Neeej :( Det behöver inte vara något, försök att inte stressa upp dig för mycket!
  • Elenius
    SabaGbg skrev 2015-12-18 08:25:37 följande:

Vilken vecka är du i?

Jag är i vecka 12+3...

Har haft en konstig känsla att något är fel, vet att de är vanligt stt symptomen minskar den här veckan, men det är ändå så himla otäckt :( är extra nojig pga ett MA i augusti.
  • Äppeljuicen
    Elenius skrev 2015-12-18 07:15:10 följande:

Nu hade jag bruna flytningar och en liten blodklump när jag torkade mig :( fan!

Jag hade kollat upp det. Du kan inte ta dig till en gynakut eller så? :(
  • Elenius

Nå jag kan nog inte det, och de tar väl inte in mig om jag inte blöder mycket! Har inte varit något sedan det där i morse, men jag var som växtvärk :(

• Hannibalis

Sista dagen på jobb idag innan julledigt. Sen slipper jag gömma magen (berättar på jobb när jag kommer tillbaka i januari). Ska bli skönt att slippa tänka på att klä sig så man inte ser gravid ut :)

Svar på tråden Junibebisar 2016