Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jag är i vecka 19 idag och jag RUL den 14/1 så jag har ju ännu senare än dig. Tycker också att det är sent, men jag ser det som att ju längre man går desto mer kanske man ser på bebisen med organen och det ;) tröstar mig med det.
Är i vecka 15+0 idag, och har RUL den 2/2 vilket är jääättelänge kvar. Men vi var till mvc idag för att kolla då jag haft lite färgade flytningar igen, fick se ett hjärta som slog men inte mycket mer än det. Bara upp på britsen och här är hjärtat sen hejdå! Det kändes inte alls som ett bra bemötande..
Men funderar på om det är fler som har dom konstant molvärk/växtvärk nere på båda sidorna i magen, nära höftbenen och ibland över livmodern? Jag har det nästan konstant, läkaren sa att de var ligamenten men värker de verkligen hela tiden?
Jag har RUL nästa vecka när jag är i cirka 18+4. Fick lyssna på hjärtat hos barnmorskan idag, det var skönt. Fast hon hittade samma hjärtljud på båda sidor av magen och kunde därför inte vara säker på om hjärtljuden kom från samma bebis eller om hon verkligen hittade båda tvillingarnas hjärtslag. Ska bli skönt att få se dom nästa vecka.
Jag har ganska mycket sammandragningar redan nu. Inte så roligt att redan i vecka 17 börja gå i snigeltakt men men. Belöningen sen är ju väldans fin! :)
Har läst här ett tag utan att skriva, men nu är det dags ;)
Väntar nr 3, är gravid i v 18. Har RUL på fredag och är så himla nervös!!! Dels för att det ska vara helt tomt på skärmen (inte så troligt då magen växt och jag känner rörelser men det kan ju vara inbillat) och de ska säga typ"men vad gör du här, du är ju inte ett dugg gravid???", dels att fostret ska vara dött eller ha någon allvarlig missbildning...Usch känns så nervöst. Någon som känner igen??
Är i vecka 15+0 idag, och har RUL den 2/2 vilket är jääättelänge kvar. Men vi var till mvc idag för att kolla då jag haft lite färgade flytningar igen, fick se ett hjärta som slog men inte mycket mer än det. Bara upp på britsen och här är hjärtat sen hejdå! Det kändes inte alls som ett bra bemötande..
Men funderar på om det är fler som har dom konstant molvärk/växtvärk nere på båda sidorna i magen, nära höftbenen och ibland över livmodern? Jag har det nästan konstant, läkaren sa att de var ligamenten men värker de verkligen hela tiden?
Någon mera än jag som lätt blir deppig och är lite känsligare än vanligt?
Kommer inte i håg att min förra graviditet var så här men man glömmer ju typ allt mer under åren när man har barn.
Jag har RUL 19+5. Hon ville boka in mig några dagar tidigare dvs denna vecka men vi är hos svärisarna.
Jag tycker att jag dricker mycket under dagen, ändå är jag så väldigt törstig varje kväll och även på nätterna. Underlättar inte direkt för kissnödigheten, hinner knappt lägga mig innan jag måste gå på toa igen.
Jag känner mig så orolig denna graviditet. Känner mig totalt ogravid och det känns som att något är fel... Har inte känt några rörelser alls vilket jag tydligt kunde göra i denna veckan (16+0) förra gången.
Jag känner igen mig, haft 7 missfall innan denna trea så är så rädd.. 14 är rul!