Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jag känner mig så orolig denna graviditet. Känner mig totalt ogravid och det känns som att något är fel... Har inte känt några rörelser alls vilket jag tydligt kunde göra i denna veckan (16+0) förra gången.
16+0 är jättetidigt för att känna. Du kanske har moderkakan i framvägg denna gången.
Jag känner igen mig, haft 7 missfall innan denna trea så är så rädd.. 14 är rul!
Hej hoppar in på detta forum då ni ligger förre i graviditeten än mig är nu i V14 o fått sådan värk ner till och har slemmiga flytningar. Någon av er som haft så? Är orolig..
Hej hoppar in på detta forum då ni ligger förre i graviditeten än mig är nu i V14 o fått sådan värk ner till och har slemmiga flytningar. Någon av er som haft så? Är orolig..
Är i vecka 15+0 idag, och har RUL den 2/2 vilket är jääättelänge kvar. Men vi var till mvc idag för att kolla då jag haft lite färgade flytningar igen, fick se ett hjärta som slog men inte mycket mer än det. Bara upp på britsen och här är hjärtat sen hejdå! Det kändes inte alls som ett bra bemötande..
Men funderar på om det är fler som har dom konstant molvärk/växtvärk nere på båda sidorna i magen, nära höftbenen och ibland över livmodern? Jag har det nästan konstant, läkaren sa att de var ligamenten men värker de verkligen hela tiden?
Finns det tjejer som bor i Malmö/Höllviken/Falsterbo här???
Hej!
Följt en tid, gravid andra barnet, beräknad 18 juni. Mammacc1, bor i Skanör.
Har ni skaffat gravidförsäkring? Vilket bolag valde ni och varför?
Har ni skaffat gravidförsäkring? Vilket bolag valde ni och varför?