Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vad roligt! Lycka till på ultraljudet imorgon.
Har ni något killnamn om det skulle vara en kille? Tänkte om vi har samma smak även där. Vi hade tänkt en Gabriel om det vore en kille.
Jag och sambon låg i sängen igårkväll och diskuterade namn. Tjejnamn är så mycket enklare än pojknamn!
Vi har ett pojknamn vi gillar men känner att vi vill ha fler utfall det lilla knytet (om det blir en pojk) inte passar i det namnet vi valt.
Vad har ni för pojknamn på er lista?
vi gillar lite svenska, gammeldagsnamn.
Jag och sambon låg i sängen igårkväll och diskuterade namn. Tjejnamn är så mycket enklare än pojknamn!
Vi har ett pojknamn vi gillar men känner att vi vill ha fler utfall det lilla knytet (om det blir en pojk) inte passar i det namnet vi valt.
Tycker också att tjejnamn är lättare än killnamn! Enda pojknamnet vi båda gillar är Vincent. Min favorit är Vilhelm men det är alldeles för gubbigt enligt sambon.
Vi har NOLL förslag på namn. Jag vill gärna ha ett lite annorlunda namn som inte alla andra heter redan. Men det ska inte vara jätteknepigt och att folk måste fråga två gånger vad ungen heter :)
Jag tror det enda killnamnet vi har just nu är Hjalmar. Tjejnamn har vi inte några speciella problem med.
Ultraljudet avklarat! Allt såg fint ut och bm kunde inte säga säkert men sa att hon var mycket mer säker på flicka än tvärtom och hon hade inte sett nån snopp under hela undersökningen, så nu räknar vi lite halvt med att där är en liten Ellen i magen. Bf 9/6 så jag är i 18+0 precis som jag gissade.
Så underbart att se bebisen och kunna slappna av och faktiskt lita på att jag är gravid :)
Ultraljudet avklarat! Allt såg fint ut och bm kunde inte säga säkert men sa att hon var mycket mer säker på flicka än tvärtom och hon hade inte sett nån snopp under hela undersökningen, så nu räknar vi lite halvt med att där är en liten Ellen i magen. Bf 9/6 så jag är i 18+0 precis som jag gissade.
Så underbart att se bebisen och kunna slappna av och faktiskt lita på att jag är gravid :)