Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Någon mer som fått otroligt känslig hy? Idag fick jag smörja in ansiktet med lugnande after sun. Precis allt annat sved som attan, även min vanliga kräm.
Jag väntar barn nr 2 och kände första rörelsen i v.15 denna gång..med mitt första kände jag i v.17 har jag för mig..nu känner jag några gånger i veckan :)
Skall på RUL 25/1, väntar ivrigt! Vi skall ta reda på kön :)
Jag är i 17+2 och sover otroligt dåligt på nätterna...inatt tex var jag vaken 2h. Men har för mig att jag sov rätt dåligt med sonen också :)
Jag väntar barn nr 2 och kände första rörelsen i v.15 denna gång..med mitt första kände jag i v.17 har jag för mig..nu känner jag några gånger i veckan :)
Skall på RUL 25/1, väntar ivrigt! Vi skall ta reda på kön :)
Jag är i 17+2 och sover otroligt dåligt på nätterna...inatt tex var jag vaken 2h. Men har för mig att jag sov rätt dåligt med sonen också :)
Haha men vad komiskt ???? men vad har du för bf? Jag och en bekant är i samma dag alltså 17+2 men hon är beräknad 20e och jag den 21e!? :O
Då ligger vi exakt lika. är också i 17+2 idag och RUL den 25/1 :)
Haha men vad komiskt ???? men vad har du för bf? Jag och en bekant är i samma dag alltså 17+2 men hon är beräknad 20e och jag den 21e!? :O
Går in i vecka 17+0 idag. Någon mer som går in i vecka 17 idag? Har Bf den 29/6 :)
Går in i vecka 17+0 idag. Någon mer som går in i vecka 17 idag? Har Bf den 29/6 :)
V 17 (16+1) och har bf 28/6.