Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Igår var vi på RUL. Var en livlig krabat och vi kunde se när h*n svalde fostervatten. BF 11/6 stämde och hon sa att allt såg bra ut. Så skönt. Varit nervös.

Annieh>> kul med en liten tjej i magen.
Malin-pw>> hur gick det idag? Kommer dem ha täta kontroller nu framöver då?
RUL idag, allt såg bra ut och moderkakan hade som tur var växt uppåt. (Har också äntligen kunnat känna några små "puffar" i magen) Nu bör det inte finnas några hinder för vanlig förlossning. Inför undersökningen hade maken sagt sig inte vilja veta könet, medan jag ville veta. Efter att ha gått igenom allt av undersökningen var jag sen så lättad så jag glömde fråga!
Nytt BF-datum fick vi också, 13 juni, så nu hoppade vi plötsligt in i vecka 20!
Någon mer som är sjukt nyfiken och längtar enormt tills RUL ?!???? Vi har på måndag :)
Du har inget att oroa dig över...alla växer olika, det finna dem som föder i v.40 och har lika "stor" mage som jag hade i v.17 typ..en del får gigantiska magar trots att de är små vanligvis :) jag fick höra från alla att jag hade jättestor mage med första barnet och märker redan nu att jag har som i v.22 med sonen(v.19 imorgon).
Lycka till imorgon! Jag väntar tills nästa måndag jag ???? Ps. Bild på min mage i v.18 finns längre upp! Tycker det är så kul att se alla olika magar ?

17+1 idag och nu har dödens hunger slagit till. Jag vill bara trycka pasta ner i magen, gahhh! Någon annan med samma bekymmer? Ställde mig på vågen och såg härliga 8kg+ också, inte konstigt..
RUL igår kväll efter 2 extremt sömnlösa nätter fulla med diverse tankar om allt som kunde vara fel. BM såg en fin o frisk liten en, mest troligt pojke eftersom hon såg en pung. Blev framflyttad några dagar, 11/6 blev nya datumet ????

RUL igår kväll efter 2 extremt sömnlösa nätter fulla med diverse tankar om allt som kunde vara fel. BM såg en fin o frisk liten en, mest troligt pojke eftersom hon såg en pung. 11/6 blev nya datumet :)
RUL igår kväll efter 2 extremt sömnlösa nätter fulla med diverse tankar om allt som kunde vara fel. BM såg en fin o frisk liten en, mest troligt pojke eftersom hon såg en pung. Blev framflyttad några dagar, 11/6 blev nya datumet ????