Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jag var ju på kontroll och vet nu inte vad jag ska tro. Med halvtidssjukskrivning fungerar jag bra, har färre SD (även om de nu börjar kännas mer smärtsamma ibland) och tappen var inte påverkad. MEN det lät nästan på läkaren som att jag inte behövde mer sjukskrivning? Då lär ju allt börja på nytt igen?
Sjukskriven nästa vecka också och skulle ringa in då.
Kommer nog aldrig bli klok på läkare...
Har blivit beviljad graviditetspenning :) en vecka kvar att jobba sen är det bara att ta det lugnt.. förutom när jag shoppar tull stackars bebis som knappt har kläder. Någon som känner att man inte hittar fina kläder?
Har blivit beviljad graviditetspenning :) en vecka kvar att jobba sen är det bara att ta det lugnt.. förutom när jag shoppar tull stackars bebis som knappt har kläder. Någon som känner att man inte hittar fina kläder?
Kan inte säga att jag har några problem med att hitta kläder till lillkillen i de små storlekarna, allt är ju sååå gulligt :) dock så är det liiite svårare att hitta fina kläder i de större storlekar tycker jag. Men det är det ju ingen panik med :) har gått loss på sommarkläder till dottern istället :) !! Där är problemet snarare att jag hittar för mycket!
Kan rekommendera babykläder från Molo, Wheat, livly, Mini a Ture och Pop om du tycker det är svårt att hitta fina kläder till bebis :) i de små storlekarna behöver man ju inte så många plagg så tycker det kan vara värt det att köpa från dessa lite dyrare märkena då de är såå fantastiskt söta och härlig kvalité.
Har från HM, Lindex, KappAhl och Ullared också :)
Härligt att du fick grav.penning. Har själv gått på grav.penning i 3 veckor :)
Har kollat i hm kappahl lindex tillomed zara men inget tilltalar :)
Hej! är det ok om jag hoppar in här!
Är med i en annan grupp för dom som väntar barn nr 4, men tänkte att det kunde vara kul att vara med i en grupp som har med BF att göra. :)
Har BF den 29 juni, men enligt gravtest 28 maj, så ja....en hel månad skillnad. :) Så vi får se när hon bestämmer sig för att komma. Väntar som sagt nr 4, har barn födda -10, -11 och -14. Två killar och en tjej. så blir två av varje.
Är det många som föder sitt första barn här? eller är det många andra/tredje gångs födande?
:)
Är med i en annan grupp för dom som väntar barn nr 4, men tänkte att det kunde vara kul att vara med i en grupp som har med BF att göra. :)
Har BF den 29 juni, men enligt gravtest 28 maj, så ja....en hel månad skillnad. :) Så vi får se när hon bestämmer sig för att komma. Väntar som sagt nr 4, har barn födda -10, -11 och -14. Två killar och en tjej. så blir två av varje.
Är det många som föder sitt första barn här? eller är det många andra/tredje gångs födande?
Jag har bf 24e. På självaste midsommarafton! Min mamma börjar sin semester en eller två veckor innan. Jag sa att hon inte får åka långt bort och att det ska vara en vit semester så hon är redo när det är dags att åka :D Hon frågade om det är hon eller jag som ska föda barn. ;) Har skolavslutning 1 juni. Ska bli skönt att få sänka tempot. Gått i 280 med skola och två jobb vid sidan av. Jobbar man två helger irad har det vart 21 dagar utan vila =/