Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Gillar du INTE Newbie-serien på kappahl?! Den är ju sååå mysig och fin tycker jag! :)
Du kanske gillar mer färg och mönster? Polarn och pyret har ju sånna kläder.
Hej! är det ok om jag hoppar in här!
Är med i en annan grupp för dom som väntar barn nr 4, men tänkte att det kunde vara kul att vara med i en grupp som har med BF att göra. :)
Har BF den 29 juni, men enligt gravtest 28 maj, så ja....en hel månad skillnad. :) Så vi får se när hon bestämmer sig för att komma. Väntar som sagt nr 4, har barn födda -10, -11 och -14. Två killar och en tjej. så blir två av varje.
Är det många som föder sitt första barn här? eller är det många andra/tredje gångs födande?
:)
BF blev flyttad på rul så dom ändrar absolut inte på datumet oavsett vad man säger. det enda jag kan komma fram till är att jag måste ha fått en ultratidigt mf (hade "nidblödning" 2 dagar innan mens), fick positivt 5 dagar efter beräknad mens, har haft grav symptom sen jag äl, så ah....jag tror att jag får i slutet av maj början av juni. Men så tänker man ju så klart att eftersom detta är sista barnet så går jag säkert över tiden eller måste bli igångsatt och då vet man ju aldrig när barnet kommer...eller jo, senast den 13 juli da. haha...Har ju inte gått över med dom andra tre. fött på bf-9, v. 34+0 och bf-7.
Är med i en annan grupp för dom som väntar barn nr 4, men tänkte att det kunde vara kul att vara med i en grupp som har med BF att göra. :)
Har BF den 29 juni, men enligt gravtest 28 maj, så ja....en hel månad skillnad. :) Så vi får se när hon bestämmer sig för att komma. Väntar som sagt nr 4, har barn födda -10, -11 och -14. Två killar och en tjej. så blir två av varje.
Är det många som föder sitt första barn här? eller är det många andra/tredje gångs födande?
Jo som är jätte söta men finns inte mycket att välja på.. speciellt inte till pojkar
Föräldrapenning godkänd men inte sjukpenning än. Vill ju gärna veta om jag får pengar nu när en del till ska fixas de sista två månaderna...
Tog det lång tid för er andra att få besked om just sjukpenningen?
Föräldrapenning godkänd men inte sjukpenning än. Vill ju gärna veta om jag får pengar nu när en del till ska fixas de sista två månaderna...
Jag väntar första barnet och är beräknad 27 juni ????