Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vecka 35 börjar imorgon. Var hos bm idag och hon konstaterade lite chockat att bebisen redan fixerat sig. Är ju omföderska så det var lite otippat. Hon dubbelkollade t o m med UL! Men då fick jag iaf svar på varför det känns som att föda i miniformat när jag går på toa ibland.. Sen kan tydligen en mer rejält fylld blåsa göra att bebisen åker upp igen, men jag håller tummarna för att den ska hålla sig på plats nu!
Vecka 35 börjar imorgon. Var hos bm idag och hon konstaterade lite chockat att bebisen redan fixerat sig. Är ju omföderska så det var lite otippat. Hon dubbelkollade t o m med UL! Men då fick jag iaf svar på varför det känns som att föda i miniformat när jag går på toa ibland.. Sen kan tydligen en mer rejält fylld blåsa göra att bebisen åker upp igen, men jag håller tummarna för att den ska hålla sig på plats nu!
Grattis!
Vilken v föddes hon i?
Igår så kände jag att det måste ändå vara uvi, vilket stämde. Så nu går jag på 3 dagars dunderkur. :)
Imorgon är det ul i v. 32, något vi kan få om vi önskar. Blir spännande att se om det finns några tecken på att dom förvärkarna jag hade om lördagen har haft en påverkan.
Ja, det var tidigt med fixering. Jag har fått höra att som omföderska så kan det hända att bebis inte fixerar sig för när man föder. Haha...så det kanske betyder att det börjar närma sig. :)
Hur klarar är ni med allt? Kanske har frågat det tidigare. Men någon som harpackat väska, fixat sängen och vagnen?
Har inte packat väskan, men undrar om jag inte ska göra det snart. :) men annars är allt ok, väskan går ju fort att göra klar när man känner att det är på g. :)
Hur klarar är ni med allt? Kanske har frågat det tidigare. Men någon som harpackat väska, fixat sängen och vagnen?
Har inte packat väskan, men undrar om jag inte ska göra det snart. :) men annars är allt ok, väskan går ju fort att göra klar när man känner att det är på g. :)
Ett tips till Förlossningsväskan är att skriva en "grab n go" lista.
På min står ex mobilladdare, panpizzor i frysen till sambon och necessären.
Då slipper man virra runt när det är dags :)
35 dgr kvar nu :)