Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Min bebis har busat denna veckan. Varit på kontroll hos bm i tisdags då hon märkte vissa hopp i hjärtslagen då blev jag skickad till kk. . Har varit på ul varje dag sen dess. Men idag slog hans hjärta som vanligt men läkaren sa att jag skulle till min bm varje vecka och lyssna på hjärtat. Någon som dom.varit med om liknande?
Var till BM idag som konstaterade att huvudet låg långt ner i bäckenet. Spännande! Det gjorde det aldrig med förra, som hade risk att fastna i navelsträngen. Nu fanns inte den risken. Det var ju härligt! Så fick ju nypningar och blixtrande ilningar en förklaring. Att lilla bebben borrat sig nedåt :) :) :)
Var till BM idag som konstaterade att huvudet låg långt ner i bäckenet. Spännande! Det gjorde det aldrig med förra, som hade risk att fastna i navelsträngen. Nu fanns inte den risken. Det var ju härligt! Så fick ju nypningar och blixtrande ilningar en förklaring. Att lilla bebben borrat sig nedåt :) :) :)
Så bra den lagt sig tillrätta. Vilken vecka är du i?
Hoppas min vänder sig rätt snart med.
Har nyligen varit på UL och allting såg bra ut. Min moderkaka var vid RUL föreliggande, men nu hade den växt upp och jag kommer kunna förlösas normalt. Bebisen låg på -2% men det räknas inom felmarginalen. Läkaren sa att bebisen kommer väga runt 3500 kg om den kommer vid BF. :)
Ni som vart med om att de väger bebisen, eller uppskattar vikten iaf, varför görs det? När? Hur? Aldrig vart med om...
Ni som vart med om att de väger bebisen, eller uppskattar vikten iaf, varför görs det? När? Hur? Aldrig vart med om...