Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jag har bara haft EN dag som tömningsdag, och så mindre än en vecka efter så har fl startat. Har inte haft det över flera dagar tyvärr.
Det skönaste är att bebisen är fixerad redan. :)
Har ni redan bestämt namn eller väntar ni till barnet är fött? Vi har sagt hela tiden att vi ska vänta till hon är här. Vi diskuterar namn fram och tillbaka men har egentligen inte kommit någonstans på flera månader.
Hoppar oxå in här :) har bf 17/6 (andra barnet) känns skumt att det inte alls e långt kvar nu innan jag får träffa bebisen
Han är 3 år. Ja vissa dagar får jag lite panik att börja om med vaknätter o denna gången e jag nervös för förlossningen fastän förlossningen med sonen gick bra.
E det ditt första barn?
Har inte heller kollat kön. Så sjuuukt nyfiken! Övertygad om att det är en pojke :) 41 dagar kvar till midsommarafton nu. Har en dotter som är 3. Då var man bara gravid och hade inget att jämföra med.
Men nu har jag nästan börjat fundera lite, vad har jag gett mig in på?! Ska jag ha en helt ny bebis om fyra veckor?! Känns liksom overkligt.
Har ni redan bestämt namn eller väntar ni till barnet är fött? Vi har sagt hela tiden att vi ska vänta till hon är här. Vi diskuterar namn fram och tillbaka men har egentligen inte kommit någonstans på flera månader.
[quote=76616094][quote-nick]ostpaj skrev 2016-05-11 20:27:04 följande:[/quote-nick] Nej, har också en treåring. Fantastisk, glad och enkel tjej. Så nästa måste ju bli motsatsen :p Jag är så övertygad om att förlossningen kommer att gå jättefort! Vet inte var jag har fått det ifrån. Bara tror att det kommer vara över på ett ögonblick. Haha, fast det är ju bra att tänka så. För psyket, menar jag :p[/
Hehe har en temperamentsfull o livlig pojke så hoppas lite att nästa blir lugnare:) e inte rädd för smärtan e rädd o inte hinna in vi har 1 timme till BB o mina föräldrar som ska ha sonen bor 30 min åt andra hållet men bara hjärnspöken hehe