Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jag fryser/frossar till och från också. Tror det beror på den ökade temp man har i kroppen som gravid.
Har också frusit som en tok. Trots fleecejackor och dubbla tröjor. Så det hör nog graviditeten till
Är det bara jag som är extremt trött? :(
Läser att det är fler än jag som fryser. Nog för att det har blivit kallt ute men jag fryser inne också. Min man sitter med t-shirt och jag huttrar under min tjocka kofta. Är det någon som vet varför man fryser? Minns inte det från min förra graviditet fast då var det sommar i början och i slutet var jag varm som en kamin. Det var enda gången i livet jag inte hade kalla fötter när jag skulle sova. Fantastiskt. Ser framemot det
Är lite deppig ikväll. Fått veta idag att mina tsh-värden skjutit i höjden (har hypotyreos), och med två missfall i bagaget på grund av min diagnos och nu absurda värden, släcks hoppet om en positiv utgång ganska rejält. Vi får se vad som händer. Har fått rejäl ökad dos Levaxin.
Junibebis!!
Är 24år och gravid i 6 veckan med första barnet, helt galet!! :) Tuttarna har vuxit och magen är svullen, inskrivning den 28/10... Inget illamående ÄN men vet inte riktigt vad som väntar. Läskigt och fantastiskt samtidigt! :)
Kram på er!
Läser att det är fler än jag som fryser. Nog för att det har blivit kallt ute men jag fryser inne också. Min man sitter med t-shirt och jag huttrar under min tjocka kofta. Är det någon som vet varför man fryser? Minns inte det från min förra graviditet fast då var det sommar i början och i slutet var jag varm som en kamin. Det var enda gången i livet jag inte hade kalla fötter när jag skulle sova. Fantastiskt. Ser framemot det
Var tvungen att ta digitalt test på min fertilitetsmonitor nu på morgonen och nu finns inga mer tveksamheter
Enl uträkning är jag nu i v 4.
Nu håller jag tummarna att allt går bra och att vi slipper ännu ett missfall.
Har inte så mycket symptom:
- smått illamående från och till men inte så påtagligt (å andra sidan slog illamåendet inte till förra gången fören runt v 7)
- möjligtvis en aning större bröst
- HUNGRIG (denna hungerkänsla kräver versaler)! Min kropp har på nåt vis ställt in sig på frukost-> 1:a lunch kl 10 -> 2:a lunch kl 12
- Väldigt trött!
Min man är jättesnäll och tar hand om dottern när hon vaknar på nätterna just nu (den "ljuvliga" 8 månadersfasen) så jag får sova.
Han har även tagit fram påsen från förrådet med mina mammakläder som jag någon dag ska gå igenom 

Just det..glömde skriva..fryser också jättemycket om dagarna!
Går in i vecka 8 idag! Känns som om tiden går så sakta men ändå rätt snabbt. Längtar så tills man kommer till vecka 12!