• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Wielkip
    Qem skrev 2015-10-12 13:57:22 följande:
    Plankan och varianter på den ska vara det bästa. Det stärker den inre bålmuskulaturen som tydligen ska vara bra :) annars finns det massor av maskiner på gymmet, eller om man har ett sånt där hjul som man rullar fram händerna med medan man har fötterna/knäna i golvet. Sjukt jobbigt!
    Plankan ska man undvika som gravid, efter graviditeten är det jättebra dock!
  • knaappeen
    Tudelu skrev 2015-10-12 15:53:02 följande:

Jahapp... lyckan verkar bli kortvarig.

Ljusbruna flytningar idag. Har haft tvp missfall tidigare och dom har alltid börjat så. Så misstänker att det gick åt skogen. Känner mig riktigt nere nu, vi som försökt så hårt i 1 1/2 år :'(

Åh har samma sak.. Hoppas det inte går åt skogen för någon av oss <3 10 månader sen mitt förra MA.. Nu får det va vår tur!
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Hansson88

Hej allesammans.

Jag undrar om tunga lyft kan leda till missfall?

I mitt jobb lyfter jag en flicka på 7 år, 22 kg. Flera gånger om dagen från olika höjder. Hon sparkas även och slåss.

Är rädd att något ska hända.

Någon som har bättre koll på hur jag ska göra?

• Catten

Jag vill verkligen träna för att må bra nu under graviditeten. Men jag orkar verkligen inte, är så trött och frusen, kroppen säger nej. Är i vecka 6, (5+2). Är jag ensam eller känner ngn mer som jag? Kommer min ork till träning komma?

• Ankissen

Stackars, stackars er som blöder. Jag har oxå fått missfall två gånger som börjat med bruna flytningar men jag har oxå en levande tioåring här som jag hade bruna flytningar med. Det kan gå bra men det är inte lätt att tänka så, jag vet. Kram på er!

• Ankissen
    Catten skrev 2015-10-12 16:52:03 följande:

Jag vill verkligen träna för att må bra nu under graviditeten. Men jag orkar verkligen inte, är så trött och frusen, kroppen säger nej. Är i vecka 6, (5+2). Är jag ensam eller känner ngn mer som jag? Kommer min ork till träning komma?

Frusen och trött är jag med. Vill bara ligga under en filt i soffan och vila mig. Sover middag varje chans jag har. Att orka träna är inte att tänka på!
  • Wielkip

Du är inte ensam. Jag har häst så jag har inget val än att träna varje dag jag, även fast jag mest vill sova 23 timmar om dygnet :|
  • emuya

Jag tar tillbaka allt jag sa i morse om att inte ha så många symtom... Både extrem trötthet, frossa och illamående kom som ett brev på posten idag. Härligt! Flört

• Erla

Känner också som du, men vill så gärna röra på mig. Hoppas också att suget ska komma tillbaka :)
  • Moneal

Jaha, bara för att jag sa att jag inte var så svullen ännu så kunde jag inte knäppa jobb byxorna I dag :-/

Känner mig ändå inte så svullen.....

Vecka 9 i morgon :)

Svar på tråden Junibebisar 2016