Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jahapp... lyckan verkar bli kortvarig.
Ljusbruna flytningar idag. Har haft tvp missfall tidigare och dom har alltid börjat så. Så misstänker att det gick åt skogen. Känner mig riktigt nere nu, vi som försökt så hårt i 1 1/2 år :'(
Hej allesammans.
Jag undrar om tunga lyft kan leda till missfall?
I mitt jobb lyfter jag en flicka på 7 år, 22 kg. Flera gånger om dagen från olika höjder. Hon sparkas även och slåss.
Är rädd att något ska hända.
Någon som har bättre koll på hur jag ska göra?
Jag vill verkligen träna för att må bra nu under graviditeten. Men jag orkar verkligen inte, är så trött och frusen, kroppen säger nej. Är i vecka 6, (5+2). Är jag ensam eller känner ngn mer som jag? Kommer min ork till träning komma?
Stackars, stackars er som blöder. Jag har oxå fått missfall två gånger som börjat med bruna flytningar men jag har oxå en levande tioåring här som jag hade bruna flytningar med. Det kan gå bra men det är inte lätt att tänka så, jag vet. Kram på er!
Jag vill verkligen träna för att må bra nu under graviditeten. Men jag orkar verkligen inte, är så trött och frusen, kroppen säger nej. Är i vecka 6, (5+2). Är jag ensam eller känner ngn mer som jag? Kommer min ork till träning komma?
Jag tar tillbaka allt jag sa i morse om att inte ha så många symtom... Både extrem trötthet, frossa och illamående kom som ett brev på posten idag. Härligt!
Jaha, bara för att jag sa att jag inte var så svullen ännu så kunde jag inte knäppa jobb byxorna I dag :-/
Känner mig ändå inte så svullen.....
Vecka 9 i morgon :)