Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hahaha härligt att läsa om era drömmar! Gott skratt här på jobbet.
Om träning har jag läst att efter första trimestern ska man undvika bålträning där man ligger på rygg, det var inte bra för muskulaturen.
Ni som tränar, har ni tips på övningar för rygg och mage där man inte ligger ner. *idétorka*
Är det bara jag som är enormt hungrig!! Är bara i v 4 och nu är det andra dagen på raken som jag vill äta lunch runt kl 10. Och är sugen på allt möjligt! Jag gillar inte stark mat annars men just nu skulle jag kunna ta en språngmarsch till närmaste Burger King för lökringar doppade i sweet chilisås.
Har dessutom inte hunnit få bort graviditetskilona från i vintras än. Kommer aldrig våga att väga mig på MVC ????
Jo vi tänkte ju samma sak. Varför skulle det öka liksom. Men man nojjar ju något enormt ändå. Spec när man gått igenom detta förr....
Har fått tid för hälsosamtal på fredag. Självklart krockar det med ett viktigt möte på jobbet. Den andra tiden jag erbjöds krockade med ett annat möte, så det var pest eller kolera...
Annars är jag så himla trött idag. Skulle vilja häva i mig energidryck men det går ju inte.
Är det någon mer som inte kan se bilder i familjelivs app på iphonen? Störigt juh!
jag har alltid drömt en massor, dock nu så vaknar jag super lätt och kan inte somna om. normalt brukar jag kunns somna om. hjärnan går på högvarv, men jag tror ärligt talat att det är för att jag äntligen efter 13 år är gravid och kan inte förstå haha!
tagit 5 test, alla visar positivt, ett digitalt from clearblue som faktiskt visade gravid med, så nu tror jag att det börjar sjunka in, jag ÄR gravid! 
Hej
Ny här, men inte ny som mamma
Har två barn sedan tidigare födda 2008 och 2011 samt en bonus son född 2010
Nu väntar jag och min sambo ett första gemensamt barn beräknat BF 21/6 så väääldigt nytt.
Någon annan som är i samma sits som jag? Ett första gemensamt barn men barn sedan tidigare?
Hej
Ny här, men inte ny som mamma
Har två barn sedan tidigare födda 2008 och 2011 samt en bonus son född 2010
Nu väntar jag och min sambo ett första gemensamt barn beräknat BF 21/6 så väääldigt nytt.
Någon annan som är i samma sits som jag? Ett första gemensamt barn men barn sedan tidigare?
Smyger in försiktigt i tråden.
Har ett barn fött mars 2011 och haft väldigt svårt att bli gravid.
Har nu testat positivt och är i 5+1 idag enligt uträkningen BF 11 juni om allt går som det ska.
Har inte ringt BM än och väntar nog en vecka till.
Grattis till er nya! Jag ringde bm idag och fick tid för inskrivning den 9:e november. Inte helt lätt att få till en tid när man jobbar och vill ha med sin likaledes jobbande man. Två gånger får vi gravida gå på arbetstid har nån klok typ bestämt och de tillfällena vill man ju spara till typ kubb och ultrat v. 18. Dessutom hämtar jag barnen varje dag och dem vill jag ju inte släpa med till bm. Hur fixar ni det?