Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ja, grattis till Elsa!!!
ja, det där mensvärken och ALLA dom här känningarna....inte så skönt att sätta sig ned nu på kvällen. Hon är verkligen lugnare nu, men känner av henne av och till. På onsdag ska jag till bm, hoppas att hon kan göra en ORDENTLIG hinnsvepning på mig då.:)
1 vecka kvar till BF och börjat få mensvärk som strålar ut i ryggen men dom försvinner igen. Fick 1 igår som höll i ett bra tag och sedan försvann. Nu har jag likadant igen :( är det någon slags värk? Svårt och veta även om det är andra barnet då vattnet gick med första och sen rejäla värkar och det var 8 år sedan.
Här har sambon vaknat till slut haha. Med 16 dagar kvar till bf börjar han fundera över sin föräldrapenning...
Nu tror jag ändå att det är riktiga värkar jag känner. Eller så är det ett extremt smärtsamt magknip som kommit tre gånger nu. Slemproppen har gått i etapper sen igår och nu har jag lite blodblandade flytningar så det bör ju vara på g.
Nu har jag börjat dricka hallonbladste igen efter jag frågat läkaren igår om det fanns nån risk att det var det som orsakat dubbelslagen o det sa han starkt nej till.
Ska fira sonen o sambon idag som fyller 3 o 28 i veckan o just idag är min energi lika med noll. Lägligt värre. Kroppen är nog fortfarande påverkad sen igår då jag bara spydde o inte fick behålla nåt jag åt.
I onsdags den 1 juni kom vår älskade Elsa till världen med planerat snitt. Allt gick bra och vi är nu hemma.
Spännande följa er andra, hoppas det kommer igång riktigt för er som känner av!
Själva så är nu vår lilla tjej, som heter Ofelia, 1 vecka idag och det går bra med amningen och hon är så snäll & go.
9 dagar kvar till BF och nu börjar jag känna mig sliten både fysiskt och psykiskt. Kan det vara hormoner som spökar? Jag som brukar ha så bra tålamod med dottern har inte det längre, känner knappt igen mig själv...
9 dagar kvar till BF och nu börjar jag känna mig sliten både fysiskt och psykiskt. Kan det vara hormoner som spökar? Jag som brukar ha så bra tålamod med dottern har inte det längre, känner knappt igen mig själv...
Samma här...i två dagar har jag varit sjuuuukt irriterad och på dåligt humör..vart tröttare än vanligt..kroppens sätt att säga ifrån kanske. Blir inte speciellt mycket vila med en 1,5åring hemma inte ;)