Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Är det barnets pappa som beter sig såhär?
Har du någon barnvakt till din 3-åring som inte är densamma som den person som ska köra dig? Jag vet inte alls hur det fungerar om man tar med sig ett barn till förlossningen, har du kollat hur det ser ut på Danderyd ifall du kommer i ett sånt läge?
Ok, låter jobbigt ändå. Det klart att det löser sig för dig när det är dags men jag förstår din frustration över att känna att man inte kan slappna av och förlita sig på de människor som man ska kunna gör det på.
Då är man inne på de berömda "+/- 14" dagarna som bm alltid pratar om. Tick tick...
Mår så jäkla illa o e yr dessa dagarna. Är i v 38+2 idag. Igår kändes det som om bebisen flyttade sig neråt hade en skum känsla i underlivet som typ domningar. O det drog o tryckte neråt. Hade även ont i magen som slutade när jag tog två panodil. Känner fortfarande det där trycket o är orkeslös idag oxå. Kollade i fredags blodtryck o urinprov så Hf är det inte. Kan ju hoppas att det e kroppen som känner att förlossningen snart är nära o tvingar mig o vila mer.. Eller så e det e en förkylning på g då sonen börjar bli förkyld
Mår så jäkla illa o e yr dessa dagarna. Är i v 38+2 idag. Igår kändes det som om bebisen flyttade sig neråt hade en skum känsla i underlivet som typ domningar. O det drog o tryckte neråt. Hade även ont i magen som slutade när jag tog två panodil. Känner fortfarande det där trycket o är orkeslös idag oxå. Kollade i fredags blodtryck o urinprov så Hf är det inte. Kan ju hoppas att det e kroppen som känner att förlossningen snart är nära o tvingar mig o vila mer.. Eller så e det e en förkylning på g då sonen börjar bli förkyld
Bf imorgon och här är det tvärs om, hela magen guppar för att bebis rör sig så mycket. Tycker bebis kan röra sig ut men den verkar vilja stanna kvar.
Har ni några tips? Min bm sa att det enda som kan fungera är den berömda färdknäppen :)
Bf imorgon och här är det tvärs om, hela magen guppar för att bebis rör sig så mycket. Tycker bebis kan röra sig ut men den verkar vilja stanna kvar.
Har ni några tips? Min bm sa att det enda som kan fungera är den berömda färdknäppen :)