Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Nu knakade det till i bäckenet och vattnet gick. ska in idag och imorgon på kontroll ifall det inte sätter igång annars sätter dom igång det på onsdag
Nu knakade det till i bäckenet och vattnet gick. ska in idag och imorgon på kontroll ifall det inte sätter igång annars sätter dom igång det på onsdag
Nu gick slemproppen med blod och jag har lätt mensvärk. hoppas hoppas. för visst är det så att om blod är inblandat så är det på G?
Fick så himla ont i ryggen o magen nu ikväll o det trycker neråt i musen. Kan det vara förlossningen som är på g? Är i v 39+1 nu. Ryggontet sitter typ vid skuldrorna. Så tycker det e lite långt upp. Känns bättre när jag ligger ner än jag står upp. Har oxå fått mycket mer flytningar. Allt det här e nytt då jag blev igångsatt med sonen så känner mig som en förstföderska.
Nu gick min slempropp. Aldrig varit me om de tidigare graviditeter.
Fått lite mensvärk och de högg till i bäckenet för 2timmar sen. Hoppas på att de sätter igång snart
Blev också igångsatt med första så det här är ju så spännande på ett annat sätt! Hur ska det börja?! liksom :D förvärkar som blir värkar eller kommer det ngn slemproppen?
En konstig fråga. Det är so att några gånger har jag tyckt att barnet slår väldigt rytmiskt ... som om det vore en ådra eller hjärtatslag tillochmed i magen. Är det barnet som slår (då menar jag dunk ... dunk ... dunk) eller har vi ådror eller något annat i magen?
En konstig fråga. Det är so att några gånger har jag tyckt att barnet slår väldigt rytmiskt ... som om det vore en ådra eller hjärtatslag tillochmed i magen. Är det barnet som slår (då menar jag dunk ... dunk ... dunk) eller har vi ådror eller något annat i magen?