Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
som mig typ.... nu på eftermiddagen fick jag tillbaka mina snorflytningar....låter så härligt när man säger det högt....äsch. Men ja, jag kan inte leta efter mer tecken då det enda jag har är typiska förlossnings start tecken. så blir nog att när huvudet nästan är ute eller att jag inte klarar av värkarna längre som jag åker in.
ska faktiskt försöka få tid till refleksolog eller akupunktur, för att se vad dom kan göra....antar att jag inte är lugn nog i kroppen. :) haha
Natten har inte bestått av mkt sömn..vaknad vid 00 av små värkar, säkert förvärkar..kom o gick under typ fyra timmar..ville bara sova, haha!! Denna gång satt "smärtan" mest i ryggen..hoppas på att få sova inatt :D 7 dagar kvar till bf
Var till min bm förra veckan och var inte det minsta mogen eller öppen. Blev så enormt besviken då jag verkligen trodde det var på g efter 3 veckor med konstanta förvärkar och sånt tryck nedåt.
Men igår när jag blev undersökt (39+0) var jag öppen hela 4 cm och tappen var nästan helt utplånad. Senare på kvällen och idag på morgonen har delar av slemproppen lossnat. Har den lossnat på någon annan här? Man hoppas ju på att det är ett tecken på att förlossningen snart är här :) ska tillägga att jag är omföderska och väntar mitt tredje barn
Var till min bm förra veckan och var inte det minsta mogen eller öppen. Blev så enormt besviken då jag verkligen trodde det var på g efter 3 veckor med konstanta förvärkar och sånt tryck nedåt.
Men igår när jag blev undersökt (39+0) var jag öppen hela 4 cm och tappen var nästan helt utplånad. Senare på kvällen och idag på morgonen har delar av slemproppen lossnat. Har den lossnat på någon annan här? Man hoppas ju på att det är ett tecken på att förlossningen snart är här :) ska tillägga att jag är omföderska och väntar mitt tredje barn
Vaknade halv sex i morse av mensvärk, somnade om men en timme senare en massa flytningar som väckte mig istället. Kanske slemmisen? Höll på i en timmes tid till och från men nu är det bara lite molande värk fram och tillbaka. Förvärkar? Falskt alarm?
Nu vill jag ha en instruktionsbok :D
V 39+0 här med. Igår var en dag med mycket förvärkar/sammandragningar som kändes i ryggslutet också. Idag är allt bortblåst igen. :(
Jag tycker också mina flytningar har minskat som någon annan skrev här. Ska till BM idag men tror inte de kollar om man är öppen här. Det blir nog bara att fortsätta vänta.
7 dagar till bf. Nog inte fattat hur nära det är.
Sitter ute i solen och väntar på att klockan ska bli 13. Får se om det är och förblir sista besöket hos bm som bebistermos :)
Bf + 5 idag. Väntar nummer 3 och vid denna tiden hade båda mina andra barn kommit, så jag var ju övertygad om att denna skulle dröja max nån dag efter bf. Känns jobbigt att visa mig ute, går inte att handla en mjölk på Ica utan att massa människor frågar " men oj har du inte fått än?" Får sms varje dag från släktingar som undrar hur det går. Jag förstår att de är nyfikna och längtar, men just nu känns det sååå jobbigt och som om jag vill stänga av telefonen och isolera mig inomhus till bebisen är ute.
Märklig känsla att ju längre ifrån bf jag kommer desto mer osannolikt känns det att det blir nån bebis överhuvudtaget.