Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Min bebis i magen är helt plötsligt vaken hela nätterna känns det som. Inatt låg jag vaken mellan halv 4- halv 6. Lagom trött idag. 1 vecka kvar till bf och imorgon är det dags för barnmorskebesök. Jag hade hoppats på att jag inte skulle behöva gå dit ju för att bebis redan valt att titta ut, jaja 1 dygn har den fortfarande på sig, hoppas hoppas. Bebis kom ut!!!
Inget nytt här. Mannen som är så säker på att det absolut var vattenavgång. Så han är sjukt irriterad för att han menar att vi inte blir tagna seriöst med det. Jag orkar bara inte bry mig längre. Vill bara hem och sova nu och vara någon annan stans.
Nu fick jag min första värk sen kl 02:00 inatt. Och det är nog bara lureri värkar.
I tillägg så sa hon....jag vill nog mer säga att du är öppen 2 cm, inte 3 cm som din bm sa förra veckan.
TACK FÖR DEN!!!!
absolut inte min dag idag.
Bf +6 idag och livet känns surt,.. Bebis sparkar som en tok men inget mer händer!
Börjar bli orolig att det är farligt att gå över tiden för länge fast min bm säger att bebis har det bra i magen... Någon mer som gått långt över bf?
Någon mer som har ont hela tiden? Jag har kraftig mensvärk känns det som o det gör ont exakt hela tiden o alvedon hjälper inte mot det. Velar om jag ska ringa in eller ej. Det gör kraftigt ont men ej så ont så jag ej klarar det än.
Jag är inne på bf+7 idag och jag känner ingenting, undrar hur länge bebisen har tänkt att stanna inne egentligen! Jaja, en vacker dag så kommer han/hon ut tillslut
Idag vaknade jag med en jättekonstig känsla i kroppen..åkte till lekparken vid 9-tiden men fick åka hem igen vid 10 pga illamående. Hade ont i huvudet och va svimfärdig..som tur var däckade jag samtidigt som min son(som fortfarande sover). Mår lite bättre..antar att det är hormonpåslag eller något!? Kan ju ha ätit något knasigt också..
Bf +6 idag och livet känns surt,.. Bebis sparkar som en tok men inget mer händer!
Börjar bli orolig att det är farligt att gå över tiden för länge fast min bm säger att bebis har det bra i magen... Någon mer som gått långt över bf?
Skönt att höra att jag inte än ensam :) hoppas era små tittar ut snart.
Ja, varje dag är det någon som ringer/skickar sms och frågar hur det går... Sen tycker jag det ploppar ut ungar över allt när jag kollar Facebook!
Eller hur, känns som varenda människa ploppar ut sina ungar, före bf dessutom. Då blir man ännu tröttare ;)