Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Grattis!! Gick förlossningen bra? Hur kändes värkarna i och med igångsättningen?
Grattis!! Gick förlossningen bra? Hur kändes värkarna i och med igångsättningen?
De va min första förlossning så har inget att jämnföra med men allt gick jättebra, lite läskigt att åka in på konrroll bara och inte va beredd på att de skulle bli barn inom några timmar ^^ men va iaf öppen 4 cm utan att ha märkt något alls, och 9 timmar efter de tog hål på hinnorna kom hon ut :)
Grattis till flickan :)
Grattis! Får man fråga varför du blev igångsatt? :)
Imorgon har jag bf. Men jag känner absolut ingenting än. Jag bara väntar och väntar. Grattis till er som fått barn redan! Har alla haft att slemproppen lossnat? Borde den det? Det är vårt första barn så jag har ingen aning om hur det "ska" vara.
Imorgon har jag bf. Men jag känner absolut ingenting än. Jag bara väntar och väntar. Grattis till er som fått barn redan! Har alla haft att slemproppen lossnat? Borde den det? Det är vårt första barn så jag har ingen aning om hur det "ska" vara.
Mitt blodtryck steg för varje dag sista 2 veckorna så bm skickade mig en bedömningsmottagning, där hade jag även fått +1 protein i urinen så dom tyckte de va bäst att starta förlossningen :)
Fick min lilla flicka med igångsättning i onsdags på bf-3 :)