Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vår lilla tjej kom ut inatt 03:32! Fy fan vilken pärs, återkommer med detaljer. Måste sova först!
De ville inte ens kolla hur öppen jag var, eller OM jag är öppen. Medan andra verkar få det hos vanligt besök hos bm. Uuuusch, jag är sur.
Vaknade 04.50 av en kraftig värk..de håller i sig! Sitter o klockar dem nu..även fått bruna flytningar! Spännande
De ville inte ens kolla hur öppen jag var, eller OM jag är öppen. Medan andra verkar få det hos vanligt besök hos bm. Uuuusch, jag är sur.
Jag har legat sen ca 01 och skrivit på telefonen. Tror det är värkar. Först var det 4-6 min emellan. Nu 2-3?! Så jävla bajsnödig så jag vet inte vad jag ska göra! Vågar inte gå på toa och "krysta".
Funderar på att ringa förlossningen med....
blir det baby boom idag eller? hör ju ut som det!!! spännande.
Idag är våran Eva 1 vecka gammal och jag fattar inte att tiden har gått så fort.
Igår var vi på Barkaby med alla 4 barnen, gick faktiskt väldigt bra, var ju inte så mycket folk där, men idag har jag lust att dra in till stan och shoppa där, dock med bara minstingen och mannen ev.
Ammingen börjar falla på sin plats, inget problem med för lite mjölk, tvärt om, och MEGA boobs, absolut inte kul.
blir det baby boom idag eller? hör ju ut som det!!! spännande.
Idag är våran Eva 1 vecka gammal och jag fattar inte att tiden har gått så fort.
Igår var vi på Barkaby med alla 4 barnen, gick faktiskt väldigt bra, var ju inte så mycket folk där, men idag har jag lust att dra in till stan och shoppa där, dock med bara minstingen och mannen ev.
Ammingen börjar falla på sin plats, inget problem med för lite mjölk, tvärt om, och MEGA boobs, absolut inte kul.
Precis varit hos läkare och gjort en hinnsvepning
Hon sa att min livmodertapp var helt mogen och att hon fick till en rejält hinnsvepning så håll tummarna. Inser när jag googlar att det verkligen är 50/50 att det fungerar men om det fungerar så verkar det göra det inom 48 h.
Läkaren sa oxå att om inte annat så mjukar hinnsvepning upp limvodertappen ännu mer samt kan göra att man öppnar sig lite.
Om inget händer så har jag fått tid för igångsättning på onsdag om BB inte är överfullt ....
Hej tjejer! Nu ligger jag antenatal avd, bredvid förlossningen. Vi har fått ett eget rum och jag har fått en ballongkateter i mig (sjukt obehagligt). Denna gör att jag blir helt mogen för att sen kunna öppna mig.
Vi kommer inte åka härifrån utan bebis men det kan ta ett tag, har mkt sammandragningar så det är på G iaf :) sååååå nervös!
Vår lilla tjej kom ut inatt 03:32! Fy fan vilken pärs, återkommer med detaljer. Måste sova först!