Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Grattis till alla bebisar <3
Grattis!
Grattis till alla!
Imorgon är det förhoppningsvis min tur, har tid kl 09.00. Känns läskigt nu att veta (nästan 100) att imorgon ska hon ut.
Någon som tagit hål på hinnorna som kan dela med sig lite? För det är väl första steget vid en igångsättning? Hur funkar allt? :)
Fick en flicka idag 12.45 hon väger 4115 gr o är 52 cm lång. Vattnet gick 23 igår kväll så det var en lång förlossning
Grattis till alla!
Imorgon är det förhoppningsvis min tur, har tid kl 09.00. Känns läskigt nu att veta (nästan 100) att imorgon ska hon ut.
Någon som tagit hål på hinnorna som kan dela med sig lite? För det är väl första steget vid en igångsättning? Hur funkar allt? :)
Grattis till alla!
Grattis till flickan! Var det konstant värkarbete från och med igår? Hur tyckte du förlossningen gick? Tog du någon smärtstillande? Ursäkta alla frågor!
Grattis, grattis, grattis! Va roligt! :D
Grattis!! :) Inga konstiga dubbelslag nu hoppas jag.