Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Tack för alla grattis:) hon är så lugn o har knappt skrikit sen hon kom ut. Skillnad mot sonen som var arg på världen när han kom ut hehe
Bf idag!! :D fast på fredag enligt rul, men strunt i det :p
100% fullgången idag ????
Jag blev igångsatt genom att de tog hål på hinnorna. Sedan tog det knappt en och en halv timme innan min tjej var ute :O Hade dock en snabb första fl också vilket var en av anledningarna till att jag blev igångsatt.
Satt och funderade på en grej.
Om jag går efter mensens första dag är BF 29 juni för mig. På RUL gav de ett datum 24 juni. Har det skiljt några dagar för er också? Ni som redan fött i den här gruppen vilket datum stämde bäst på er (om det skiljde)?
Om jag går efter mensens första dag är BF 29 juni för mig. På RUL gav de ett datum 24 juni. Har det skiljt några dagar för er också? Ni som redan fött i den här gruppen vilket datum stämde bäst på er (om det skiljde)?
Jag var först beräknad 6juni när man gick efter nonsens första dag men efter ultraljudet flyttades de till 19juni och han kom 19juni
Jag har BF den 23e enl rul. Men enl kalendern är BF idag! Så vi får väl se vad som stämmer!haha
Stor Grattis till alla ni som blivit föräldrar redan!
Mäkta avundsjuk! Så stor och trött på att vara gravid nu så ungen får gärna ploppa ut idag!haha