Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
En fralla?
Grattis!! Min dotter är 3 timmar äldre än din :D så roligt med så nära. Tror det ploppade ut ganska många i onsdags. Hur mår ni nu? Jag väntar på att bli utskriven så vi kan få åka hem. Gjort kontroll hos barnläkare och allt såg bra ut. Får nog åka i eftermiddag :)
Grattis till er! Här har man lite mensvärk typ 2 gånger om dagen men inget mer!! Nu får han stanna där inne över helgen så vi kan fira storasysters 2årsdag. 5 dagar kvar, förhoppningsvis mindre.
SÅ många nu som har fått. Grattis allihopa! riktig baby boom.
Glad midsommar.
Så roligt! Grattis :)
Konstaterades tyvärr igår att flickan har för snabba andetag så hon ligger på neo meDans vi får bo kvar på BB.... Antingen beror det på infektion eller så behöver hon bara lite tid att komma ikapp. Ingen aning om när vi får komma hem så det känns för jävligt just nu faktiskt. Men det är bara att vänta!
Så roligt! Grattis :)
Konstaterades tyvärr igår att flickan har för snabba andetag så hon ligger på neo meDans vi får bo kvar på BB.... Antingen beror det på infektion eller så behöver hon bara lite tid att komma ikapp. Ingen aning om när vi får komma hem så det känns för jävligt just nu faktiskt. Men det är bara att vänta!
Ingen bebis här heller, och ynka tecken på att hon vill ut, har BF nu på söndag hehe :) va kul! Jag bor på centrala Hisingen med sambo och en fralla :)
Åh mysigt med fralla, är uppvuxen med rasen! Har dock mopsar nu själv.
Grattis till alla nya bebisar! :)
Är på BF + 11 nu, trolig igångsättning på tisdag.
Åhh alla verkar ju få sina knoddar. Mina hormoner är inte att leka med nu, kastas mellan hopp och förtvivlan att min aldrig ska komma ut.
Bf + 5 idag och känner mindre än på länge. Hinnsvepningen kändes de första 8 timmarna ungefär sedan försvann allt.