Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Blomman>> åh nära nudå.
Amanda>> Grattis till er tjej!
Efter 13 timmars värkarbete är äntligen får son här :) han kom i v 42+1 och var efterlängtad! Det mest smärtsammaste och under underbaraste jag varit med om, 4160gram och 53 cm lång :)
Efter 13 timmars värkarbete är äntligen får son här :) han kom i v 42+1 och var efterlängtad! Det mest smärtsammaste och under underbaraste jag varit med om, 4160gram och 53 cm lång :)
Nu ploppar det ut bebisar!
Grattis till er alla.
I onsdags 21.04 kom vår flicka på 4670gram & 54cm lång. Efter de gjort hål på hinnorna och strax över 2liter fostervatten kommit ut var jag glad att jag va på sjukhuset och inte i min fina säng ;)
& jag som ALDRIG skulle använda mig epidural... Jag skulle aldrig ha överlevt utan den. ;) idag har jag träningsvärk i muskler jag inte visste jag hade, men oj vad alla smärtor bara tynade bort, min fina flicka är här! <3
Är det någon mer i gruppen här från Göteborgsområdet? :) hade vart så kul å lära känna nån nybliven mamma, förstagångs eller inte spelar ingen roll, har verkligen ingen i min närhet som skaffat barn nu :)
Grattis till era bebisar!! Här börjar jag väl ställa in mig på igångsättning på torsdag. Så bara en vecka kvar nu!! Är på bf+9 med första barnet.
Är det någon mer i gruppen här från Göteborgsområdet? :) hade vart så kul å lära känna nån nybliven mamma, förstagångs eller inte spelar ingen roll, har verkligen ingen i min närhet som skaffat barn nu :)
Nu ploppar det ut bebisar!
Grattis till er alla.
I onsdags 21.04 kom vår flicka på 4670gram & 54cm lång. Efter de gjort hål på hinnorna och strax över 2liter fostervatten kommit ut var jag glad att jag va på sjukhuset och inte i min fina säng ;)
& jag som ALDRIG skulle använda mig epidural... Jag skulle aldrig ha överlevt utan den. ;) idag har jag träningsvärk i muskler jag inte visste jag hade, men oj vad alla smärtor bara tynade bort, min fina flicka är här! <3
Jag är från Göteborg, bor i en del av stan som tillhör stadsdel Centrum. Har din bebis kommit än? Som jag skrev så väntar jag fortfarande på att Liten ska vilja komma ut.
Ingen bebis här heller, och ynka tecken på att hon vill ut, har BF nu på söndag hehe :) va kul! Jag bor på centrala Hisingen med sambo och en fralla :)