Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Åhh alla verkar ju få sina knoddar. Mina hormoner är inte att leka med nu, kastas mellan hopp och förtvivlan att min aldrig ska komma ut.
Bf + 5 idag och känner mindre än på länge. Hinnsvepningen kändes de första 8 timmarna ungefär sedan försvann allt.
Bf - 2 idag och jag vill bara den ska komma ut nu! Tiden går sakta. När gjorde du hinnsvepningen? Hoppas det kommer igång snart!
I onsdags (bf+6) kl 08.31 tittade äntligen vår son ut efter en lång och intensiv men helt magisk förlossning, som startade med att slempropp och värkar satte igång ca 03 natten till måndag. 53cm och 3485g kärlek <3 Vi åkte hem torsdag fm och livet har aldrig känts så fint. Hoppas ni som fortfarande väntar snart får träffa era mirakel! :)
Jag gjorde hinnsvepningen i torsdags efter lunch. Man brukar ju säga att det ska komma igång inom 48 timmar vilket det är nu. Får börja räkna ner till igångsättningsdatumet istället känns det som.
I onsdags (bf+6) kl 08.31 tittade äntligen vår son ut efter en lång och intensiv men helt magisk förlossning, som startade med att slempropp och värkar satte igång ca 03 natten till måndag. 53cm och 3485g kärlek <3 Vi åkte hem torsdag fm och livet har aldrig känts så fint. Hoppas ni som fortfarande väntar snart får träffa era mirakel! :)
Inatt började jag få smärtsamma sammandragningar/värkar. Är nu 14 timmar in och har ännu bara värkar var ca 5e minut. Jag är lite orolig att de inte är riktigt regelbundna eftersom de varierar mellan 4 och 6 minuter. Jag tror att en del av slemproppen lossnade nyss också. Men det är väl inte heller ett säkert tecken på att förlossning är på gång? Jag vill så gärna att bebis ska komma nu. Vill inte ha så här ont om det inte ger något.....
Hur har ni andra haft det? Är på bf+10 idag.
Inatt började jag få smärtsamma sammandragningar/värkar. Är nu 14 timmar in och har ännu bara värkar var ca 5e minut. Jag är lite orolig att de inte är riktigt regelbundna eftersom de varierar mellan 4 och 6 minuter. Jag tror att en del av slemproppen lossnade nyss också. Men det är väl inte heller ett säkert tecken på att förlossning är på gång? Jag vill så gärna att bebis ska komma nu. Vill inte ha så här ont om det inte ger något.....
Hur har ni andra haft det? Är på bf+10 idag.
Lycka till ni som är nära nu!
Kul följa tråden vidare.
Våran tjej blir redan 4 veckor idag, går så fort!
(Kom i v.38)
Och nu tror jag att nånting ÄNTLIGEN händer!!! Svag molvärk tillsammans med alltmer besvärliga sammandragningar. Hoppas det fortsätter..