• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • ostpaj
    Millemupp skrev 2016-06-26 01:45:32 följande:
    Och nu tror jag att nånting ÄNTLIGEN händer!!! Svag molvärk tillsammans med alltmer besvärliga sammandragningar. Hoppas det fortsätter..

Blev det mer än "svag molvärk"? :))
  • Millemupp
    ostpaj skrev 2016-06-26 05:31:38 följande:

Blev det mer än "svag molvärk"? :))
    Yes! Mer tydliga värkar nu. Dock försvann lite udden på dem när jag la mig i badet. Nu har det inte hållit på så länge visserligen men det är ganska tätt mellan värkarna redan nu. Förhoppningsvis håller det i sig!
  • ostpaj
    Millemupp skrev 2016-06-26 05:51:12 följande:
    Yes! Mer tydliga värkar nu. Dock försvann lite udden på dem när jag la mig i badet. Nu har det inte hållit på så länge visserligen men det är ganska tätt mellan värkarna redan nu. Förhoppningsvis håller det i sig!

Åh, va spännande! Kanske idag, då? :D min onsdag var också spännande. känns som att det var en evighet sen och att jag alltid haft henne.
  • eliiinv

Jaha då var vi här, kom ut nu tack :)
  • Liinaa91

Eliiinv. Hoppas du inte får vänta så länge ;) är beräknad den 29 hoppas själv att värkarna börjar de närmsta timmarna

• eliiinv
    Liinaa91 skrev 2016-06-26 13:37:54 följande:

Eliiinv. Hoppas du inte får vänta så länge ;) är beräknad den 29 hoppas själv att värkarna börjar de närmsta timmarna

Spännande! Har du känningar? :D snart är dem här våra små
  • Glader02

Idag har jag haft rosa och tjockare, slemmiga flytningar två gånger. Molande värk i rygg. 39+5 idag. Vad tror ni om det rosa som kommer på pappret?

• Glader02
    eliiinv skrev 2016-06-26 12:19:00 följande:

Jaha då var vi här, kom ut nu tack :)

Spännande! Hoppas vi slipper vänta för länge... visst är väntan långsam nu? Har du känt något annorlunda nu?
  • Millemupp
    ostpaj skrev 2016-06-26 07:48:48 följande:

Åh, va spännande! Kanske idag, då? :D min onsdag var också spännande. känns som att det var en evighet sen och att jag alltid haft henne.
    Inskriven nu. Värkarna blev fort tätare vid tolvtiden, vi åkte in kl 2 och då var jag redan öppen 4 cm. :)
  • Bibi84

Så spännande att läsa vidare. Nu är lilla tjejen 1,5 vecka gammal. Hon ligger nu och myser på min mage.

Lycka till allihopa som väntar på att få se sina små.

Svar på tråden Junibebisar 2016