Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Stort grattis till alla er som fått era små!
Hinner inte läsa ikapp i tråden men säger bara lite snabbt att livet är heeeelt annorlunda nu :D
Har fått livmodersinflammation så äter 2 sorters stark penicillin. Så amningen fick ett snabbt slut. Fick 40 graders feber i lördags.
Ostpaj>> men fy din stackare! Hoppas det blir bättre fort.
Oscaramamma>> oj så jobbigt, inte hört nån fått innan så. (Bara inom hund, är hunduppf)
Krya på dig!!
Evaaki>> Grattis!!
Är verkligen svårt med namn. Vi var inte 100 om några innan.
Nu börjar det nog hända saker här med. Har haft värkar med 10 min mellanrum förutom ett stopp på 45 min och sen började det igen.
Hoppas det fortsätter. Bf på onsdag !!
Har fått livmodersinflammation så äter 2 sorters stark penicillin. Så amningen fick ett snabbt slut. Fick 40 graders feber i lördags.
Det gör så jädra ont första ca 30 sekunderna när jag ammar! Fattat som att det är utdrivningsreflexen. Flämtar av smärta varje gång. Inte så skönt att amma sen heller, det liksom sticker i bröstvårtorna. Undrar om det kommer gå över snart, känner nån igen sig?
[quote=76745742][quote-nick]annieh897 skrev 2016-06-27 23:00:48 följande:[/quote-nick]Det gör så jädra ont första ca 30 sekunderna när jag ammar! Fattat som att det är utdrivningsreflexen. Flämtar av smärta varje gång. Inte så skönt att amma sen heller, det liksom sticker i bröstvårtorna. Undrar om det kommer gå över snart, känner nån igen sig?[
Googlade just det samma
Gör sjukligt ont sticker i hela kroppen
Vet att jag hade så med sonen iaf en månad ???? Usch hoppas jag står ut
Nej, vad tråkigt! (om man vill amma nu då eftersom det helt plötsligt blivit ett alternativ).
Vad innebär livmodersinflammation? Hur märkte du det?
Hoppas det är bättre med dig ostpaj
Jag fick feber under natten o mådde skit. Fick nära 40 grader. Har aldrig svettats så mycket i mitt liv o frossan ska vi inte tala om.Hade så jäkla ont i svanken. Men vad jag förstått så är det i magen man ska ha ont men inte jag inte. De sa när jag blev utskriven att fick jag feber måste jag åka in. Ringde 1177 o de ringde akuten o de sa jag måste in. Blev prioterad på akuten o tog miljoner prover plus blev undersökt. Då såg han att det var en pågående infektion.Läkaren ville lägga in mig men jag vägrade så fick medicin istället.