• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • annanaa

Första natten hemma & Min lilla flicka var inte snäll.. Hon har en jäkla tendens att inte amma klart, hon ammar kort för att bara 30-60 minuter senare vilja amma igen!

Det blev en hel del spring inatt pga av det så nu gav jag upp och gick upp och satte mig framför tvn.

Desto roligare var det att ställa sig på vågen! Gick upp totalt 23kg & igår 1 vecka efter förlossning har jag gått ner 18 utav dem! Jag & mannen slog vad om hur mycket och jag var närmast, mitt pris: amningskudden från doomoo. Om inte någon annan har ett bättre förslag på kudde? ;)

• eliiinv

Hur går det för er vi enstaka som är kvar haha?

BF+4 idag, kan inte bli mer otålig :(

• Liinaa91
    eliiinv skrev 2016-06-30 11:57:45 följande:

Hur går det för er vi enstaka som är kvar haha?

BF+4 idag, kan inte bli mer otålig :(

OH! ! Haha. Bf +1 idag och är sååå irriterad att bebisen inte vill ut. Va hos bm nyss och goda nyheter han va totalt fixerad! Det hon hade känt va axlarna. Dock kunde hon inte göra en hinnsvepning så nu är det bara att vänta.

Men kan inte låta bli att inte bli arg. Varför låter dom oss gå över tiden när uppenbarligen bebisen är färdigbakad. Igångsättning blir den 14 juli om bebisen inte kommer ut tidigare.
  • eliiinv
    Liinaa91 skrev 2016-06-30 12:40:11 följande:

OH! ! Haha. Bf +1 idag och är sååå irriterad att bebisen inte vill ut. Va hos bm nyss och goda nyheter han va totalt fixerad! Det hon hade känt va axlarna. Dock kunde hon inte göra en hinnsvepning så nu är det bara att vänta.

Men kan inte låta bli att inte bli arg. Varför låter dom oss gå över tiden när uppenbarligen bebisen är färdigbakad. Igångsättning blir den 14 juli om bebisen inte kommer ut tidigare.

Å :( likadant här! Läkaren kunde inte göra en svepning igår men tappen hade ändå kortats sa han men jag var fortf sluten pch bebisen fixerad!! Blir galen haha
  • Liinaa91
    eliiinv skrev 2016-06-30 13:21:43 följande:

Å :( likadant här! Läkaren kunde inte göra en svepning igår men tappen hade ändå kortats sa han men jag var fortf sluten pch bebisen fixerad!! Blir galen haha

Man vet ju inte var man ska göra
  • tesseresan

Så blev det juli, Bf+6 idag. Skulle nog vilja stänga in mig i sovrummet och stänga av telefonen men funderar på att åka och shoppa lite istället. :P

• eliiinv
    tesseresan skrev 2016-07-01 08:56:06 följande:

Så blev det juli, Bf+6 idag. Skulle nog vilja stänga in mig i sovrummet och stänga av telefonen men funderar på att åka och shoppa lite istället. :P

BF+5 idag, gör nog detsamma och kastar snart telefonjäveln i väggen, trodde inte det skulle vara såå jobbigt att få alla dessa meddelanden, hur går det? På G än? Är allt bra? Suck
  • tesseresan
    eliiinv skrev 2016-07-01 09:00:04 följande:

BF+5 idag, gör nog detsamma och kastar snart telefonjäveln i väggen, trodde inte det skulle vara såå jobbigt att få alla dessa meddelanden, hur går det? På G än? Är allt bra? Suck

Ja slipper man alla frågor så skulle det nog kännas bättre. Förstår ju att alla väntar och längtar men det gör ju jag också, garanterat mer än alla andra gör!
  • eliiinv
    tesseresan skrev 2016-07-01 09:17:18 följande:

Ja slipper man alla frågor så skulle det nog kännas bättre. Förstår ju att alla väntar och längtar men det gör ju jag också, garanterat mer än alla andra gör!

Ja precis, sen blev det inte bättre att man fick mejl från Libero idag med rubriken: Bebis 4 dagar. Haha :)
Svar på tråden Junibebisar 2016