• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Stimpen
    Ramiz skrev 2015-10-16 06:52:13 följande:

Det är en hemlig grupp, så dom kommer inte att se det.

Du kan pma mig :)

Men vad heter du på facebook då?
  • Moneal
    Wielkip skrev 2015-10-15 23:34:26 följande:

Fast testen visar ju bara; inte gravid, 1-2 v, 2-3 v eller 3+ v. Så efter man fått 3+ kan man inte få högre hur mycket hcg-et än stiger :)

Tror att omhcg inte sjunker så kommer det fortsätta visa 3+ är något fel typ missfall på g så sjunker oftast hcg och då minskar veckorna.

är det dock ma så sjunker det inte men då märker man ju oftast inte av att något är fel heller.
  • Ramiz
    Stimpen skrev 2015-10-16 06:54:50 följande:

Men vad heter du på facebook då?

Pma mig så ordnar vi det :)
  • JaninaH

alltså det konstigaste symptomet jag har måste ju vara att vakna 5 på morgonen,,och flera gånger under natten, sover så lätt och vaknar av minsta lilla ljud! sedan kan jag inte sova under dagen heller, men är trött?! 

innan graviditeten sov jag så bra!

Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • Cataleya

Jag är flåset och har hjärtklappning, svullen mage som gör att jag ser höggravid ut speciellt efter maten, på nätterna vaknar jag med spräng fylld blåsa.

Jag tror jag är i v 7. Jag ska på bil på tisdag. Var på vul förr förra tisdagen, då såg hon fostersäcken och en militärer liten prick som hon anade ticka.

Så vet ej om jag är beräknad till juni, men misstänker det.

Fick 3 + dem 29 september och minns ej sista mensen första dag.

Har en dotter juni 2012, komiskt att dom kanske kommer komma i samma månad :)

• tiinytoes

Går in i vecka 8 idag... illamåendet håller sig i och är tröttare än jag vet inte vad... som att gå i en dimma ibland..hur länge tror ni man kan dölja magen under kläderna? Hade velat göra det till RUL men känns svårt ;)

• Moneal
    Cataleya skrev 2015-10-16 07:34:01 följande:

Jag är flåset och har hjärtklappning, svullen mage som gör att jag ser höggravid ut speciellt efter maten, på nätterna vaknar jag med spräng fylld blåsa.

Jag tror jag är i v 7. Jag ska på bil på tisdag. Var på vul förr förra tisdagen, då såg hon fostersäcken och en militärer liten prick som hon anade ticka.

Så vet ej om jag är beräknad till juni, men misstänker det.

Fick 3 + dem 29 september och minns ej sista mensen första dag.

Har en dotter juni 2012, komiskt att dom kanske kommer komma i samma månad :)

haha vilken auto korrekt ska på bil och kolla på.militärer

Fick du 3+ 29:e är du nog beräknad till slutet på maj, men jag tycker du ska stanna här.i alla fall :)

stort grattis! :)
  • Moneal
    JaninaH skrev 2015-10-16 07:20:33 följande:

alltså det konstigaste symptomet jag har måste ju vara att vakna 5 på morgonen,,och flera gånger under natten, sover så lätt och vaknar av minsta lilla ljud! sedan kan jag inte sova under dagen heller, men är trött?! 

innan graviditeten sov jag så bra!

Ja , sova dåligt det gör en annan oxå.

Dagtid kan jag sova men inte nattetid, drömmer för mycket :-/
Svar på tråden Junibebisar 2016